הפריימריז בליכוד: בהיעדר "דמויות צבעוניות" במקומות הריאליים - מחד, ונוכח ההתחזקות המטאורית של דודי אמסלם - מאידך, בליכוד מעריכים כי הפעם המפלגות היריבות יתמקדו בו בקמפיין התדמיתי שלהן. 

כאמור, לאחר ספירת 80% מהקולות, יו"ר הכנסת לשעבר, יריב לוין, הוא זה שמוביל את רשימת המפלגה לכנסת עם יותר מ-35 אלף קולות, כאשר אחריו בדירוג השרים לשעבר אלי כהן ויואב גלנט, ומיד אחריהם יו"ר הקואליציה לשעבר, דודי אמסלם. את החמישייה הראשונה סוגר בשלב הזה השר לשעבר אמיר אוחנה.

אמסלם עורר לא מעט סערות כחבר כנסת לאורך השנה האחרונה, כאשר הבולטת שבהן הייתה המתקפה הישירה נגד בית המשפט העליון, והנשיאה אסתר חיות. "אני רוצה להציע לך גברת חיות, אל תחשבי שאנחנו אהבלים. במקום לקשקש שטויות שאת לא מבינה, תכתבי 'מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא את האמסלמים ולא את המכלופים ואתם לא שייכים לנורמות שלנו ולעולם שלנו", אמר בזמנו במליאת הכנסת.

חבר הכנסת דודי אמסלם תוקף את בית המשפט העליון במליאה, קרדיט: ערוץ כנסת

לפני כחודשיים, עורר סערה נוספת כאשר טען שרע"מ תצטרף לקואליציה בראשות הליכוד, בין המגיבים היה גם יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו. לאחר מכן, אמסלם המשיך לתקף את יו"ר האופוזיציה. "חברי הליכוד חלקם תקפו אותי, נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי", אמר אמסלם בראיון ברדיו גלי ישראל, "נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא בפעם ראשונה".

ח"כ דודי אמסלם מבהיר את התבטאותו כלפי ישיבה עם מפלגת רע"מ בממשלה (צילום: ערוץ הכנסת)