מתברר שמתנת חג המולד של קים קרדשיאן הקדימה השנה: כוכבת הריאליטי המפורסמת ביותר בעולם ילדה היום (שבת) את בנה השני עם קניה ווסט, אח קטן לנורת' ווסט בת השנתיים וחצי. הלידה, התרחשה כשלושה שבועות לפני המועד הצפוי - כיוון שעל פי הדיווחים, קרדשיאן היתה אמורה לקבל את בייבי "יזוס" הקטן רק בעוד כשלושה שבועות, ביום חג המולד הנוצרי (שמצוין ב-25 בדצמבר).
 
אמש (שישי), אחת הנשים המדוברות ביותר בעולם עוד הספיקה לפרסם ברשת צילום סלפי של בטן החודש התשיעי להריון שלה, לצד הכיתוב "מוכנה ברגע שאתה מוכן". שעות ספורות אחר כך, כבר היתה בחדר הלידה בלוס אנג'לס, שם ילדה הבייבי בוי, ילדה השני יחד עם בעלה הראפר. מתרגשים?




 
את הבשורה על הלידה, עשתה קרדשיאן באמצעות אתר האינטרנט הרשמי שלה, כשפרסמה "קניה ואני קיבלנו לעולם בברכה את בננו התינוק". עוד צוין שלאם ולבנה שלום - והם חשים בטוב, לצד תמונה של קים וקניה אוחזים ידיים. דקות אחר כך, אתר האינטרנט קרס, כצפוי.

בימים האחרונים, הכוכבת לא הסתירה את העובדה שהיא כבר מוכנה להגיע לחדר הלידה. אתמול כתבה באתר האינטרנט שלה, "תראו סלבריטאיות אחרות שהן כל כך רזות, רגע אחרי לידה! איך זה ייתכן???" והוסיפה בצחוק "לעזאזל, מקווה שאתם לא מצפים לזה ממני". אמה של נורת' סיפרה למעריצים שהיא לא ממהרת להוריד את המשקל שעלתה בחודשים האחרונים, ושתתרכז בהנאה מהאתגר.


הו מאמא. קים קרדשיאן במהלך ההריון (רויטרס)
 
אך למרות ההצהרות, לא מדובר בתקופת הריון קלה עבור הקרדשיאנס, כיוון שמלבד הדרמות שעוברים משפחתה המפורסמת של קים, גם חודשי ההריון עצמו היו מסובכים עבורה. בשבוע החולף, מלכת הריאליטי-טראש גילתה שעברה הליך פולשני כדי להפוך את העובר שהיא מטפחת ברחמה - שעד כה היה במצב עכוז. זאת תוך כדי שקרדשיאן ההריונית מתאוששת משפעת קשה. 
 
"נתנו לי עירוי כדי להרגיע את הרחם, אז שלושה רופאים עבדו יחד כדי לסובב את התינוק", שיתפה את העולם. "כך שהיינו מוכנים למצב שישלחו אותי לניתוח קיסרי דחוף. הייתי שם עם בעלי והאחיות שלי... לא נותנים לך תרופות נגד כאב וזה כל כך כואב, כנראה יותר מלידה!", כתבה למעריצים ברשת. "אבל זה עבד. אני מרגישה כל כך טוב בלי הלחץ התמידי שאולי אאלץ לעבור ניתוח קיסרי".
 
את תקופת ההריון, שהגדירה "בסיכון גבוה", הצהירה לאחרונה שככל הנראה לא תעבור שוב. אף פעם אל תגידי "אף פעם", ואל תשכחי להגיע שוב לארץ ישראל, רק כדי להטביל את הבייבי, כפי שעשתה באביב האחרון עם בתה נורת' ווסט בכנסייה ארמנית שבעיר העתיקה בירושלים. חג מולד שמח!


הורים לשניים. קים קרדשיאן עם קניה ווסט


קרדשיאן בעוד סלפי הריון אופייני (אינסטגרם)



זאת כבר הבייבי נורת' ווסט. קים קרדשיאן אמהית (רויטרס)