טוב, זה לא לקח הרבה זמן: קים קרדשיאן לא בדיוק רצתה להיחשף בשבועות שאחרי לידתו של הבייבי סיינט ווסט - עוד לפני שחזרה למשקל גופה לפני ההריון השני בחייה, אבל סמכו על הפפראצי שהם לא יוותרו על עוד פריים משפחתי שכזה. התוצאה: תמונות משפחתיות של האמא לשניים, בעלה הראפר קניה ווסט, והילדים נורת' ווסט וסיינט הקטנטן.


 

A photo posted by Nori (@norisblackbook) on





כשבועיים אחרי שביקרו בחדר הלידה, יצאו מלכת הריאליטי-טראש ובעלה, יחד עם שני ילדיהם והמטפלת - ונתפסו בעדשות הפפראצי בלוס אנג'לס. קימי ונורת' עטופות במעילים כבדים (קר? בעיקר כדי להסתיר את מה שלא רוצים לחשוף), קניה עם הקפוצ'ון המסווה (ממש) והבייבי סיינט טמון בסלקל שלו.

קימי, על עקבים גבוהים כמובן, אספה את השיער לשתי צמות ארוכות ותועדה כשהיא מלקקת סוכריה על מקל. כי חייבים קצת סוכר כדי לשמור על האנרגיה גבוהה, בעיקר כשאת מתרגלת דיאטה קפדנית שתגרום לך לשוב לפיגורה הלוהטת שהיא מתחזקת בתקופות שהיא לא הריונית.


 

A photo posted by @kardashklothingx on



 

A photo posted by FASHION ICON. (@kimklookbook) on



מיס קרדשיאן מושכת מן הסתם תשומת לב ציבורית גדולה מאז שיצאה מחדר הלידה בפעם השנייה בחייה. לא מספיק שבחרה בשם המיוחד לבנה הקדוש, היא החליטה לתרום אלפי נעליים לצדקה, הצהירה שהיא בולעת את השליה של עצמה וככל הנראה מתכוננת לשוב לישראל באביב הקרוב. הללויה!