פלסטיני נעצר בלוד שתכנן לבצע פיגוע בישראל "בטווח המיידי"

בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ וצה״ל, לוחמי שב"כ וימ"מ עצרו פלסטיני בלוד, תושב מחנה הפליטים בלאטה/שכם, שתכנן לבצע פיגוע בישראל בטווח הזמן המיידי. החשוד, מוחמד נאסר סוואלמה ממחנה בלאטה, קטין בן 16.5, ללא שיוך ארגוני, וללא היתר שהיה בישראל, נעצר והועבר להמשך חקירת שב"כ.

פעילות צה"ל בשכם (צילום: דובר צה"ל)

לכתבה המלאה
לקראת הבנות? כך מנסה ארה"ב להרגיע את המתח סביב הסכם הגרעין
לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, ארה"ב מקיימת משא ומתן עם איראן על מנת לנסות ולהגביל את תוכנית הגרעין שלה, וזאת דרך גיבוש הבנות משותפות, הכוללות שחרור של מספר אזרחים אמריקאים והפשרת נכסים איראניים בחו"ל, כך מסרו גורמים מערביים ואיראניים.
נשיא איראן ראיסי נוחת בשדה התעופה בדמשק (צילום: רויטרס)
לכתבה המלאה
יריב לוין: "נחוש לעשות הכל כדי להעביר את הרפורמה המשפטית"
שר המשפטים יריב לוין פרסם אתמול הודעה בחשבון הפייסבוק שלו, והתייחס לרפורמה המתוכננת במערכת המשפט, לאחר הדרמה בכנסת השבוע, כאשר ח"כ קארין אלהרר נבחרה כנציגת האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים, ובצל הודעת ראשי מפלגות האופוזיציה כי לא ימשיכו בשיחות המתנהלות בבית הנשיא.
שר המשפטים יריב לוין מגיב לנאומה של אסתר חיות. (צילום: ערוץ הכנסת)

לכתבה המלאה

"מתקפת הנגד" בשיאה: בקייב מצהירים - "יש התקדמות בכל הגזרות"

על רקע הדיווחים כי קייב כבר פתחה ב"מתקפת הנגד" נגד רוסיה, מפקדים בכירים בצבא האוקראיני הצהירו כי כוחותיהם "מתקדמים בהדרגה בכל הגזרות שבהם תוקפים". לטענתם, "רוסיה ממעיטה בחשיבותה של המתקפה, והנשיא פוטין אומר כי אין לה סיכוי להצליח". סגנית שר ההגנה של אוקראינה, האנה מליאר, הדגישה כי "הכוחות עוסקים בתנועות אקטיביות כדי להתקדם בכמה כיוונים במקביל".

כוחות הצבא האוקראיני בירי ארטילרי לעבר כוחות הצבא הרוסי (צילום : רויטרס)

לכתבה המלאה

העשרת אורניום בסעודיה? דיווח: המגעים בין ביידן, נתניהו ובן סלמאן

מתקרבים לנורמליזציה עם סעודיה? "הניו יורק טיימס" דיווח היום (שבת) כי ממשל ביידן פתח במאמץ דיפלומטי אינטנסיבי על מנת להגיע להסכם נורמליזציה בין ירושלים וריאד. על פי הדיווח, סעודיה תדרוש מארה"ב ערבויות ביטחוניות מפני תקיפה צבאית, פחות הגבלות על מכירת הנשק לממלכה, ושותפות סעודית-אמריקאית לתוכנית העשרת אורניום בממלכה עבור תוכנית גרעין אזרחית.

סיכום ביקור ביידן בסעודיה: נכשל בנושא הנפט אך התחייב לביטחון במזרח התיכון (רויטרס) (צילום : )

לכתבה המלאה

שריפה פרצה ליד אמפי שוני: חשוד שנצפה שורף ניירות במקום נעצר

תושב בנימינה בן 59 נעצר היום (שבת) בחשד שגרם לשריפה שפרצה באזור יער בנימינה, בסמוך לאמפי שוני, לאחר שנצפה שורף ניירות במקום. בתוך כך, כוחות משטרה וכיבוי גדולים נמצאים בזירה. 25 צוותי כיבוי ושישה מטוסי כיבוי הוזנקו, כשהשריפה ממשיכה להתפשט בעקבות הרוחות במקום.

זירת השריפה ביער בנימינה (צילום: עובדי ויערני קק''ל)
זירת השריפה ביער בנימינה (צילום: עובדי ויערני קק''ל)

לכתבה המלאה