המשטרה עיכבה היום (חמישי) לחקירה את תושבת העיר באר שבע, זאת בחשד למעורבות בהשחתת קירות חיצוניים של בתי כנסת בעיר באר שבע. 

בג"ץ ידון בעתירה להעביר את נתניהו מתפקידו בטענה כי הוא מצוי בניגוד עניינים

"מלחמה פסיכולוגית": מה עומד מאחורי "המשחק המתוחכם" של נסראללה?

כפי שפורסם במעריב, כתובות נאצה רוססו אתמול על בית כנסת בשכונת ב' בעיר, כאשר על קירותיו נכתב: "דת זה רעל", "די להדתה". יממה לאחר מכן, אותו דבר התרחש גם בשכונה א', כאשר כתובות נוספות רוססו על בית חב"ד המרכזי.

כתובות נאצה על בית כנסת בבאר שבע  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
כתובות נאצה על בית כנסת בבאר שבע (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

בעקבות המקרים, חוקרי משטרת באר שבע פצחו בחקירה שהובילה לאיתורה של חשודה תושבת העיר, שכאמור עוכבה לחקירה בחשד למעורבות באירוע.

מי שלא נשאר אדיש לאירוע היה ח"כ אלמוג כהן, שהגיב: "ביממה האחרונה התרחשו שני אירועים חמורים ביותר בהם רוססו כתובות נאצה על בתי כנסת בעיר באר-שבע. במציאות אחרת, בה היו מרוססות כתובות נאצה על מסגד או כנסייה, כלל המערכת הפוליטית והתקשורתית הייתה נעמדת על רגליה האחוריות ומגנה, ובצדק. לעומת זאת, כאשר דבר כזה מתרחש כנגד בתי כנסת יהודיים, משתררת לפתע דממה מחרישת אוזניים בכל כלי התקשורת. שהרי אדוני התקשורת הישראלית, השמאל, אינם מתרגשים מפגיעה שכזו". עוד הוסיף ואמר: "כמובן שאף אני עומד כנגד פגיעה בכל סמל דת באשר הוא, אך אני לעומתם דוגל בשוויון אמיתי ומגנה את הפגיעה הזו בכל תוקף".