מסיכום הנתונים עולה, כי כ-65% מהמשלוחים אשתקד הוזמנו על ידי נשים, לעומת 35% מההזמנות בלבד, אשר הוזמנו על ידי גברים. עם זאת, התופעה מצטמצמת, מאחר ובשנת 2022 הנתון עמד על 70% נשים מסך ההזמנות, לעומת 30% גברים. עוד עולה מהנתונים, כי 6% מהאוכלוסייה מוכנים ללכת למסעדה ולאסוף עצמאית את ההזמנה שלהם, במקום להזמין עד הבית.

איך שף נולד? קבלן שיפוצים, הייטקיסטית וזמר שבחרו לשנות מקצוע

רפורמה לחוד ומציאות לחוד: שיא חדש במספר בעלי החיים המיובאים לשחיטה בישראל

בשנים האחרונות, גם בני גיל הזהב נחשפו לאפשרויות המשלוחים. בשנה החולפת, כמות המשלוחים בקרב גילאי 65 ומעלה, זינקה בשיעור חד של 44% לעומת שנת 2019, אז הזמינו רק 9% מבני הגיל השלישי. בסוף שנת 2023, הזמינו הם כבר הזמינו כ-13% מההזמנות. ייתכן שלהגבלות במהלך הקורונה, היתה השפעה על שינוי הרגלי הקניה.

מנתוני אפליקציית "משלוחה" עולה כי המנות מאקי, פאד-תאי והמבורגר, היו מנות המזון המוזמנות ביותר. קטגוריית המזון האהובות ביותר על הישראלים הן אסייתי, סושי והמבורגר. העיר שהזמינה הכי הרבה מגשי פיצה במהלך שנת 2023 באמצעות "משלוחה" היתה ראשון לציון, בעוד שהעיר שהזמינה הכי הרבה ג'חנון היתה חיפה.

התושבים שמתחברים לשניצלים יותר מכולם, הם תושבי פתח תקווה, שם היא המנה הפופולארית ביותר בעיר. הפריט המפתיע ביותר שנכנסת לעשר המנות המוזמנות בתל אביב היה פיתה ריקה. בירושלים, המנה האהובה ביותר היא עוף בשומשום ובבאר שבע, המלאי כופתא ההודית נכנסה בסערה לעשירייה הפותחת.

עוד עולה מהנתונים, כי התושבים מכוכב יאיר היו המפנים ביותר בטיפים לשליחים, עם טיפ ממוצע של 16 שקל למשלוח. לעומת זאת, את הרשימה סוגרת גבעתיים עם טיפ ממוצע של 7.1 שקל בלבד. הנתונים מבוססים ע"י אפליקציית "משלוחה" בשיתוף מאסטרקארד, בסקר שנערך על הרגלי משלוחי האוכל של הישראלים בשנת 2023.