נחשפו התמונות ממצלמות האבטחה, שמתעדות את פיגוע הדקירה שאירע היום (רביעי) בתל אביב, סמוך לגשר מעריב.
פיגוע הדקירה בגשר מעריב, באדיבות ערוץ 10


בתיעוד הדרמטי נראים נוסעי האוטובוס, כשהם במנוסה. לאחר מכן מופיע המחבל, הוא רץ אל עבר אחת הנוסעות ודוקר אותה בכיוון השכמות. הנוסעת נופלת על הקרקע. המחבל ממשיך לרוץ, בכוונה לדקור ולפגוע באנשים נוספים. שוטרי יחידת נחשון, שכאמור היו בסמוך לזירה, הגיעו אל המקום ורדפו אחרי המחבל. הסרטון באדיבות ערוץ 10.הפיגוע החל סמוך לשעה 7:30, צעיר פלסטיני חמוש בסכין דקר נוסעים בקו 40 של דן, שעשה דרכו מבת ים לתל אביב. במהלך הפיגוע נפגעו 21 פצועים, ארבעה באורח קשה, שלושה פצועים בינוני ועוד שניים במצב קל. בנוסף, היו 12 נפגעי חרדה. נהג האוטובוס, הרצל ביטון, נפצע באורח קשה ועדיין נשקפת סכנה לחייו. 

מוקדם יותר, הגיעה לידי "מעריב אונליין" ההקלטה בה נשמעת שיחת הטלפון של אחת מהנשים שהיו על האוטובוס, כשהיא בבהלה גמורה ומנסה לספר למוקדנית מה קורה. נוסעת: "היה פיגוע באוטובוס, בנאדם עם הסכין, הרבה אנשים בגשר מעריב", מוקד: "מה קרה שם?"נוסעת: "פיגוע באוטובוס, הרבה אנשים פצועים בסכין. אני לא יודעת כמה פצועים יש, הכל פה דם".


בשיחה נוספת, שהגיעה לאחר שכוחות ההצלה היו כבר בדרך אמר נוסע נוסף: "בבקשה לבוא לרחוב המסגר, יש דקירת סכין, ערבי דקר בחורה בראש. הדוקר ברח ונוסעים אחריו".
 
במערכת הפוליטית מגנים את הפיגוע: "נילחם בטרור ללא רחמים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו אמר לאחר הפיגוע: "זוהי תוצאה ישירה של ההסתה הארסית שמופצת ברשות הפלסטינית כלפי היהודים ומדינתם". נתניהו הוסיף: "אותו טרור מנסה לפגע בנו בפריז, בבריסל ובכל מקום. מי שמיהר לברך על המעשה הזה, הוא החמאס, שותפיו של אבו מאזן לממשלת האחדות. זה אותו חמאס שהודיע שיתבע את ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג".