ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) העלתה היום (שלישי) פוסט בפייסבוק ובו התייחסה לפתיחת שנת הלימודים, אותה שירה בנקי ז"ל כבר לא תחווה.



יחימוביץ' העלתה תמונה מבית הספר בו למדה בנקי ז"ל, בית הספר התיכון ליד״ה (ליד האוניברסיטה) בירושלים ובה רואים שלושה דגלים: דגל המדינה, הגאווה ובית הספר.




הדגלים בביה"ס של שירה בנקי ז"ל. צילום: אוריה אלקיים, טוויטר


ח"כ יחימוביץ' כתבה בפוסט: "מה נאחל לבני השש עד השמונה עשרה? שיעברו את השנים האלה בכמה שפחות כאב וצער, שיפקחו את עיניהם לראות סביבם צער וכאב של אחרים ולעולם לא יעמדו מנגד. שיהיו טובים ונבונים ומוסריים, ושיהיו בעצמם לוחמי צדק המשנים את פני החברה".



 

הי זאת שלי, בתיכון ליד האוניברסיטה נפתחה שנת הלימודים בלי שירה בנקי ז"ל, ועם שלושה דגלים: המדינה, הגאווה, בית הספר.מה ...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Monday, August 31, 2015


כזכור, שירה בנקי ז"ל, נדקרה במצעד הגאווה בירושלים שנערך בחודש שעבר, על ידי ישי שלייסל, ששוחרר מהכלא רק כשלושה שבועות לפני המצעד. שלייסל הצליח להסתנן אל המצעד, שלף סכין ופגע בשישה צועדים. שירה התמוטטה במקום ובמשך מספר ימים נאבקה על חייה. 




שירה בנקי ז"ל. צילום: פייסבוק


כתב אישום נגד שלייסל הוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים ומייחס לו עבירה של רצח. עוד נטען בכתב האישום אותו הגישה עו"ד אשרת שוהם, מפרקליטות מחוז ירושלים כי במהלך חודש יולי, לקראת מצעד הגאווה התבטא שליסל, במספר הזדמנויות, הן באמצעי תקשורת והן בתליית מודעות בבתי הכנסת בשכונות החרדיות בירושלים ובקריית ספר, כנגד קיומו של המצעד והיותו מנוגד לחוקי התורה על פי הבנתו.