הרצח הכפול בראשון לציון: טניה רייכלגאוז, חברתו לשעבר של יאן גבריאלוב, הרוצח של אנסטסיה רסונוב ואליעזר קנדינוב, שנתפס אתמול ונורה למוות על ידי מפקד מחוז המרכז, ניצב מוטי כהן, התראיינה היום (ראשון) לערוץ 2 על תקופתה עימו ואמרה כי "בלי שום ספק הוא היה מסוכן".



"כמו זיקית הוא התאים את עצמו לסיטואציה, לאנשים, לא היה קל לזהות שהוא מסוכן", אמרה רייכלגאוז והוסיפה: "הוא לא הרים עליי יד, אבל האלימות המילולית הייתה איומה. הוא הבטיח להרוג אותי, את הילדים שלי, את המשפחה. הוא אמר שיבוא יום ויחתוך אותי ולא יידעו איפה הוא קבר את הגופה שלי ואם אלך למשטרה הוא יישלח מהכלא אנשים לשפוך עליי ועל הילדים שלי חומצה".



"היה לי ברור שהוא יהרוג אותי"


רייכלגאוז סיפרה כי במשך כל התקופה שהייתה איתו היא חייתה בפחד: "גם כשהיינו נפרדים לתקופות, הוא היה מגיע בלילות ומאיים שאם אהיה עם מישהו, הוא יגיע ויהרוג אותי ואותו, היה לי ברור שאם אדרוך על מדרגה אחת בכניסה למשטרה, הוא יהרוג אותי". עוד היא סיפרה כי הוא ישב בכלא לאחר שנסע ב-170 קמ"ש ללא רישיון נהיגה ואז היא ניצלה את ההזדמנות ונפרדה ממנו: "הוא היה מתקשר אליי ומאיים, הלכתי למשטרה ואמרתי שהוא יוצר איתי קשר, אז הוא שלח אליי חברים שלו, שבהתחלה ביקשו שאצור קשר עימו. באותה תקופה הייתי מתייעצת עם כל מי שאני מכירה, הוצאתי צו הרחקה, דיברתי עם חברים שהכירו שוטרים ואפילו עם העולם התחתון, כי ידעתי שהוא ישתחרר".



רייכלגאוז אמרה עוד: "לא הכרתי את אנסטסיה, אבל הייתי בטוחה שיבוא יום ואשמע על חברה או חברה לשעבר שלו שנרצחה. אבל הרגשתי הקלה כשהוא נורה על ידי המשטרה".



כזכור, הזוג נמצא ירוי ביום רביעי בביתו בראשון לציון, לאחר שבמשטרה העריכו כי הוא נרצח על ידי בן זוגה לשעבר של הנרצחת שלא השלים עם כך שהיא המשיכה הלאה בחייה וכי הוא רצח אותה לאחר שחזרה לביתה ממעון לנשים מוכות. האירוע החל עם הדיוח למשטרה ולמד"א על ירי בעיר, בעקבותיו כוחות משטרה גדולים של מחוז המרכז הגיעו למקום. ממד"א נמסר כי קיבלו דיווח על גבר ואישה מחוסרי הכרה בדירה בראשון לציון ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים. פרמדיק מד"א אופיר שיש שהגיע למקום סיפר: "בתוך הדירה ראינו גבר ואישה כבני 30 מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הם היו ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".