שריפת ענק במרכז קניות בשרון: הקומה העליונה קרסה, המבלים במקום פונו

שריפת ענק פרצה היום (שבת) במתחם הקניות Z סנטר בקלנסווה שבשרון. צוותי כיבוי רבים הוזנקו למקום אך הם התקשו להגיע למתחם בשל עומס אנשים. בעקבות כך החלו שוטרי תחנת טייבה בסיוע כוחות משטרה נוספים וארגון כבאות והצלה בפינוי מתחם הקניות בן שתי הקומות שעלה באש, כאשר זמן קצר לאחר שהחל הפינוי קרסה קומתו העליונה של המתחם. לא דווח על לכודים או על פצועים.

לכתבה המלאה

בן 15 נפצע באורח בינוני מפליטת כדור בצפון, שני נערים נעצרו

נער בן 15 נפצע היום (שבת) באורח בינוני מפליטת כדור ביישוב דבוריה שבצפון, ככל הנראה במהלך משחק בנשק עם נערים נוספים. בשלב זה שני נערים נעצרו והם יובאו במוצאי השבת לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

לכתבה המלאה

ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)
ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)

דיווח: אלו הגבלות הקורונה שמתכוון משרד הבריאות להסיר

שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מתכנן מספר הקלות בהגבלות הקורונה, כך דווח אמש (שישי) בתוכנית "אולפן שישי". על פי הדיווח, השר יבקש להמתין למספר תלת ספרתי של חולים מאומתים, כלומר שירד מתחת ל-1,000, ולאחר מכן יורה להסיר לגמרי את מגבלות ההתקהלות.

ההקלות יועלו בישיבת קבינט הקורונה הקרובה, שצפויה להתכנס ביום שני הקרוב. שם ידונו בשורת השינויים לנוכח הירידה המתמשכת בכמות החולים.

לכתבה המלאה

אלדד פרי. צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)
אלדד פרי. צילום: יח''צ (צילום: יח''צ)

פרקליטו של אלדד פרי: "הוא טען שהכל בסדר, לא היה נראה מודאג"

בני כץ, פרקליטו של אלדד פרי שנורה היום למוות, התראיין הערב (שישי) באולפן שישי, וטען כי "הוא לא היה נשמע מודאג לאחרונה". לדבריו, לא היו לפרי איומים בתקופה האחרונה, והוא ציין: "פרי היה מאוד ענייני, זחוח, כל הזמן אמר שהמצב בסדר ושכיסינו את הבעיות".

כץ סיפר כי היה בקשר רציף עם פרי, והשניים בחנו את הסיכונים שעל הפרק, אך לא מצאו כאלו. כשנשאל האם פרי לווה כספים מהשוק האפור - השיב על כך בשלילה.

לכתבה המלאה

בריטניה: "רצח חבר הפרלמנט הבריטי - אירוע טרור"

היחידה ללוחמה בטרור של משטרת בריטניה קבעה היום (שבת) כי האירוע במהלכו נדקר למוות חבר הפרלמנט הבריטי דייוויד איימס בכנסייה בעיר אסקס הנו ארוע טרור. איימס, חבר המפלגה השמרנית, הותקף בידי הדוקר בן ה-25 עת שהיה במפגש עם בוחריו בכנסייה בליי-און-סי שבדרום מזרח אנגליה.

החקירה העלתה סבירות לקשר של הדוקר, ככל הנראה בריטי ממוצא סומלי, לאסלאם הקיצוני. במשטרה סבורים שהוא פעל לבדו וללא סיוע. "אנחנו לא מחפשים חשוד נוסף שקשור לאירוע ולא מאמינים שקיים איום על הציבור", נמסר ממשטרת אסקס.

לכתבה המלאה

ישיבה לזכרו של דיוויס אמס, חבר הפרלמנט הבריטי שנדקר למוות (צילום: REUTERS/Tony O'Brien)
ישיבה לזכרו של דיוויס אמס, חבר הפרלמנט הבריטי שנדקר למוות (צילום: REUTERS/Tony O'Brien)

התפוצצו בין המתפללים: דאעש נטל אחריות על פיגוע ההתאבדות באפגניסטן

ארגון הטרור דאעש (המדינה האסלאמית) נטל אחריות על פיגוע ההתאבדות במסגד "האימאם ברגה" בעיר קנדהאר שבדרום אפגניסטן, שבו נהרגו לפחות 47 בני אדם ונפצעו 67. 

בהצהרת ארגון הטרור נמסר כי שני מחבלים מתאבדים ירו בשומר בפתח המסגד, ולאחר מכן נכנסו פנימה ופוצצו את עצמם בין קהל המתפללים.

לכתבה המלאה