יו"ר הוועדה לביטחון פנים, חברת הכנסת מירב בן ארי, התארחה היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסה לפרשת הרוגלה של פגסוס, על רקע פרסום דוח מררי: "אחרי שראיתי ושמעתי את המשטרה, והבנתי שהלכו להם ממש על הראש, הנזק שנגרם למשטרה בגלל העאלק תחקיר הזה, הוא כזה שאי אפשר להסביר אותו, האמת יצאה לאור".

פרשת האזנות הסתר והשימוש בתוכנות רוגלה: אלו ממצאי צוות הבדיקה

פרשת NSO: "המשטרה לא חדרה לטלפונים בלא צו, אך התגלו ליקויים"

היא המשיכה להגן על המשטרה בעניין זה, ואמרה כי "ראו שהמשטרה משתמשת בצווים כראוי. משה סעדה והדברים שאמר צריכים להיבחן בצורה אמיתית. עם זאת, צריך להבין איך להבחין בין האמרות שלו, לבין תחקירים כאלה שנמרחו על עמודים ראשיים בעיתון. לקחו מהמשטרה את אחד הכלים החשובים למלחמה בפשיעה".

בהמשך, מסרה בן ארי בתגובה לפרסום הדוח: ״'התחקיר' שפורסם גרם לנזק עצום למשטרת ישראל וליכולת שלה להילחם בארגוני הפשיעה בכלים טכנולוגיים ממשיים, ובעיקר באמון הציבור במשטרה. אני קוראת לסגנית היועמ״ש, הגברת עמית מררי, להחזיר למשטרה את היכולות הטכנולוגיות החשובות שנלקחו ממנה בעקבות התחקיר, ולאפשר לה להמשיך בעבודתה החשובה כנגד ארגוני הפשיעה".

חברת הכנסת מיש עתיד התייחסה גם לעדויות הקשות של סוהרות בכלא גלבוע, לפיהן הן נאנסו בתוכו ע"י מחבל: "יש הרבה דברים שצריך לשנות בשב"ס, אך לכל מה קשור להתנהלות בכלא גלבוע, זו שערורייה ושאנשים ישלמו על אותה התעלמות מהנפגעות. לא גיבינו אותן, וגם כשהן הגיעו אלינו לא נתנו את הגב. יש כאן מערכת שלמה שצריכה לשלם".

היא תמכה בחברת הכנסת מיכל שיר, שהודיעה אתמול על הצטפותה למפלגתו של ראש הממשלה, יאיר לפיד, לאחר שכיהנה בכנסת האחרונה מטעם מפלגת תקווה חדשה: "היא ראויה, גם שירלי פינטו ראויה, אני בעד כל מה שיכול להשאיר חברות כנסת טובות במשכן. אנחנו צריכים אנשים ובעיקר נשים טובות בכנסת, ולצערי אין מספיק".