מקורבת ללוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא, התייחסה היום (שלישי) בשיחה עם מעריב להחלטת בית משפט השלום בירושלים לגזור שמונה חודשי מאסר על תנאי ו-2,000 ש"ח קנס על הלוחמת, שהורשעה בחודש שעבר בתקיפת הצעירה הערבייה חלא סלים.

באופוזיציה תוקפים: "אפי נוה הוא זרוע ארוכה של יריב לוין, הוא המשרת שלו"

המקורבת זעמה על גזר הדין, ואמרה: "אנחנו מגישים ערעור, אין צדק בבית המשפט, פשוט ככה. השופטים שלנו חושבים שהשוטרים והלוחמים עובדים בתנאי מעבדה, ולשבת באולם ממוזג עם מקלדת, עכבר ומחשב ולגזור דין זה מאוד קל. הייתי ממליצה לאותה שופטת חמודה שאמרה שתתחשב בה, שתעמוד חמש דקות באותו השער, שידע המון פיגועים, ונראה אותה מגיבה למצב. נראה אותה עם ציוד עליה".

"התחושה היא שלא עשו צדק איתה, סיפרה, "במיוחד שהוכחנו בביהמ"ש שאוריאן הותקפה. היא אמרה כמה וכמה פעמים שלא ניתן לעבור את המחסום ושכאשר תרד החסימה בת המוכתר תוכל לעבור את המחסור, אך בת המוכתר החליטה לעבור את המחסום ללא אישור וקיללה את אותה".

"שום מסוקר אחר בוואלה לא קיבל יחס דומה למה שקיבל נתניהו"

לדבריה, "הפקירו אותה, גם השופטת אמרה שהיה מחדל רציני של מח"ש. אם היו עדים שלא הגיעו להעיד, ואם אדון מוכתר אומר בביהמ"ש שהוא נותן תעודות הוקרה לשוטרים שעזרו לו, מה עוד ניתן לומר חוץ משתפרו לה תיק? ולמרות זאת השופטת הרשיעה אותה", הוסיפה. "היה שם שוטר שלקח את הטלפון של בת המוכתר והעביר אותו למוכתר, זה נקרא שיבוש מהלכי חקירה, לא מה שאוריאן עשתה. היא לא עשתה שום דבר חוץ מאשר את תפקידה, איפה נשמע עוד דבר כזה? רק בישראל. במקום אחר, היא הייתה מקבלת צל"ש. אני מתביישת במערכת המשפט ואמשיך להילחם על הצדק".