לאחר שח"כ אחמד טיבי פרסם תמונת ילדים שרצח צה"ל לטענתו, כאשר אחד מהילדים היה הילד עידו אביגל ז"ל שנהרג מפגיעת רקטה בעיר שדרות, מנכ"ל בצלמו שי גליק הגיש היום (רביעי) נגדו תלונה לוועדת האתיקה על פגיעה במשפחות שכולות.

"רדיפת היהדות במדינת היהודים": דיון סוער על איסור תפילת יום הכיפורים בת"א
לשון הרע ופגיעה בפרטיות: בעלה של השרה סילמן תובע פעילת מחאה
 
כאמור, אתמול פרסם חבר הכנסת אחמד טיבי ציוץ שבו הופיעה תמונה שנטען בה שחיילי צה"ל רצחו ילדים. בתמונה שהוא פרסם נכללה גם תמונתו של הילד עידו אביגל ז"ל בן ה-5 שנהרג מפגיעת רקטה בעיר שדרות שנורתה מעזה ע"י מחבלים פלסטינים במהלך מבצע שומר החומות.

מי שהופתעה לגלות את התמונה של בנה המנוח הייתה שני אביגל, אמו של עידו, שנפצעה כתוצאה מאותה רקטה באורח קשה. אביגל תקפה את טיבי בחריפות ובעקבות כך הוא ערך מחדש את הציוץ.

במכתב ששלח לוועדה, כתב גליק בין היתר: "הציוץ של טיבי שיקרי, דיבתי וגרם לסבל רב לאימו השכולה של עידו אביגל. לא ייתכן שחבר כנסת יוציא דיבה נגד צה"ל וייפגע במשפחות שכולות של נרצחי טרור בלי לתת דין וחשבון. במעשה זה הוא פגע קשות בכבוד הכנסת ובמעמד הכנסת ובמשפחות שכולות נפגעי טרור".

עוד נכתב כי "לחבר כנסת יש חסינות להגיד אמת לא לתקוע סכין בלב משפחות שכולות ולקרוא לחיילי צה"ל רוצחי תינוקות יהודים. אני דורש להעמיד את ח"כ טיבי לדין משמעתי ולמצות איתו את הדין.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מקומו של טיבי מזמן בכלא אבל עד שיגיע לשם חובה על ועדת האתיקה למנוע ממנו לפגוע במשפחות שכולות נפגעי איבה".