העיתונאי וכתב חדשות 13, אביעד גליקמן, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של אראל סג"ל וחן ליברמן ב-103FM ודן באפשרויות לבחינת פרשת הריגול לכאורה, מצדה של משטרת ישראל. "לפני שפותחים בחקירה, צריך לבדוק נגד מי. יש מקרה אחד של שלמה פילבר, ופה צריך לתת את הדין".

"ניתן לבדוק במחשבי המשטרה נגד מי בוצעו ההאזנות, והאם היה צו, בודקים את מספרי הטלפון ורישומים. אם לא היו רישומים – לא ניתן יהיה לבדוק", הדגיש. 

בכיר לשעבר במשטרה על פרשת פגסוס: "ייתכן שבעוד חודש כל האמת תיחשף"

מבקר המדינה על פרשת פגסוס. צילום: ועידת ירושלים

לדבריו, המשטרה הודתה שהייתה חריגה אצל עד המדינה, שלמה פילבר, והוסיף: "כרגע לא נתגלו חריגות על מעורבים אחרים. השאלה מה נתגלה. אני לא יודע מה בדיוק התגלה, אני יודע שהתגלו חריגות ומלבדו לא התגלו חריגות נוספות אבל הבדיקה לא הושלמה. מחר-מחרתיים כולנו נהיה יותר חכמים שנדע מה בדיוק העלו המסקנות".

הוא הוסיף כי "ברגע שהתווספו פנים ושמות, הם כנראה בודקים שוב כדי לוודא, כי נטען גם כי נעשה שימוש נגד אלוביץ' ואלעד וישועה. אם אלו דברים שנעשו הם בהחלט חמורים". בנוסף, גליקמן נשאל האם השמות שהתפרסמו קשורים לתיק 2000, ואמר: "אין מעורבות ממה שאנחנו יודעים, לא ראיתי קצה חוט מקשר".

סג"ל העלה לדיון את הדיווח אודות ניגוד העניינים לכאורה, שנטען כי מצויה בו מי שמונתה לבדוק את הפרשת, עמית מררי, וציין כי יש צורך בהעמדתו של אדם אחר לתפקיד, מאחר ולדבריו מדובר בשאלה קשה של אמון ציבורי. גליקמן השיב: "אתה יוצא מנקודת הנחה שהיא לא תגיד את האמת, אני כן".

סייעה בהכנת הידיעה: עופרי גליכמן, 103FM.