העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הדס קליין, המשיכה היום (רביעי) את מתן עדותה במשפטו של בנימין נתניהו, בדיונים העוסקים בתיק 1,000 - תיק המתנות. במפלגת הליכוד הגיבו לדברים שאמרה קליין ומסרו בתגובה כי "עדותה רצופה שקרים וסתירות, ההתעלמות מכספי משלם המיסים שהושקעו אצל נפתלי בנט - זועקת לשמיים".

תגובת הליכוד כפי שנמסרה במלואה: "עדותה של הדס קליין רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו ע״י פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בחקירה הנגדית בשבוע הבא. האבסורד בהגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו על קבלת סיגרים מחבר שקנה אותם מכספו הפרטי, לעומת ההתעלמות מעשרות המיליונים של כספי משלם המיסים שהושקעו בביתו הפרטי של בנט ומאות אלפי השקלים שקיבלה ליהי לפיד בסיוע כספי עמותה שנתמכת בכספי ציבור- זועק לשמיים".

כאמור, בליכוד הגיבו לדברים שאמרה העוזרת האישית של מילצ'ן על דוכן העדים. קליין העידה כי במסגרת הקשר בין מילצ'ן וג'יימס פאקר לבני הזוג נתניהו היא הייתה מעורבת ברכישת תכשיטים ומתנות, וכן סיפרה על הבקשות שקיבלה משרה נתניהו. עוד העידה על שווי המתנות שהועברו מפאקר לזוג נתניהו ועל השיטות שננקטו כדי לתחזק את אספקתן השוטפת.