לאחר שבני משפחתו של אברהם חסנו ז"ל נלחמו בכך שמשרד הביטחון והביטוח הלאומי יכירו בו כנפגע פעולות איבה, נציגי הפרקליטות הצבאית הודיעו הערב (שלישי) לילדיו של חסנו כי מי שחשוד כי הרג את אביהם, לא יואשם ברצח אלה בהריגה. 
המחבל, תושב דהריה, דרס את אברהם חסנו ז"ל ב-20 באוקטובר 2015 בצומת פואר הסמוכה לחברון. המחבל נמלט מהזירה והסגיר עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטינים בתחנת משטרת דהריה. לאחר ששוחרר על ידי הפלסטינים, נעצר על ידי כוחות הביטחון הישראלים לאחר פעילות מודיעינית מאומצת. בחקירתו טען כי לא התכוון להרוג את חסנו וכי מדובר בתאונת דרכים.
 

לא השתכנעו

בשב"כ לא השתכנעו והעבירו את תיק החקירה לפרקליטות הצבאית, שהחליטה להאשימו בהריגה ולא ברצח לאחר שלא הצליחה להוכיח כוונת תחילה. הפיגוע אירע כאמור באזור חברון. חסנו ז"ל יצא ממכוניתו לאחר שאבנים יודו לעבר רכבו, ככל הנראה על מנת לאמוד את הנזק שנגרם לכלי הרכב. בצאתו מן הרכב הוא החזיק אלה מעץ להתגוננות עצמי, ואז נדרס על ידי משאית שנכנסה לצומת ונעלמה מן הזירה.

לאחר הפיגוע, כוחות רבים הגיעו לאזור, וחלק גדול מהם נלחם במשך דקות ארוכות על חייו של חסנו, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו במקום. הצוותים דיווחו כי חסנו היה ללא בלי דופק ונשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית.