הרפורמה במערכת המשפט: ח"כ בועז ביסמוט תקף את התנהלות האופוזיציה בהפסקת שיחות בית הנשיא. "מה התגובה של האופוזיציה לבחירה של נציגתם לוועדה לבחירת שופטים? לפוצץ את השיחות", אמר בריאיון לענת דוידוב וניסים משעל ב"שבע תשע" ב-103FM, "איפה הייתם כאשר השהינו וריככנו את הרפורמה?"

גנץ: "לא מחפש לפוצץ את השיחות"; הליכוד: "נשקול את צעדינו"
רגב במתקפה על גוטליב: "צעירה, לא מבינה מה זה משמעת קואליציונית"
נתניהו: "נתחיל בצעדים מעשיים בנושא הרפורמה, באופן מדוד ואחראי"

לטענתו, הציבור הישראלי לא תומך במחאה הנרחבת שצצה נגד הרפורמה. "הציבור הישראלי רוצה הבנות, הציבור הישראלי לא אוהב שסוגרים צירים ויורקים על שרים", אמר, "הציבור הישראלי הוא לא מאה אלף איש".

ביסמוט התייחס גם לדיווחים על המתיחות בתוך הקואליציה ובליכוד בפרט. "נתניהו בעצמו רוצה לקדם את החקיקה. אלה שמנסים להציג את זה אך ורק כרצון של לוין זה לא נכון", טען, "אתם יודעים היטב שיש מהות ויש סגנון, המהות היא הרפורמה עצמה והסגנון זה איך להעביר אותה. במהות עצמה, אני חושב שכולנו מאוחדים".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום על חידוש חקיקת הרפורמה המשפטית. "בשבוע שעבר הוכח כי גנץ ולפיד שיחקו משחק. זה היה מצג שווא של כביכול הידברות. נתנו חודש ועוד חודש ועוד, הנציגים שלהם לא הסכימו להבנה המינימלית ביותר", אמר בפתח ישיבת הממשלה. "לכן השבוע אנו נתכנס, נתחיל השבוע את הצעדים המעשיים נעשה אותם באופן מדוד ואחראי, אבל בהתאם למנדט שקיבלנו - נעשה תיקונים במערכת המשפט".