חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד), שוחרר היום (שני) מבית החולים בילינסון, לאחר שהגיע לשם ביום שישי בלילה כשהוא חש ברע. במהלך יום שבת עבר חזן ניתוח, ולאחר מכן נשאר להשגחה בת ארבעה ימים בבית החולים. בהודעה שפרסם היום חבר הכנסת בחשבון הטוויטר שלו כתב: "בשעה טובה שוחררתי מבית החולים להמשך טיפול ומנוחה בבית. תודה ענקית לכל המברכים והתומכים, אוהב אתכם ומבטיח לחזור לעצמי ולעשייה בקרוב".



כזכור, ביום שישי האחרון הגיע חבר הכנסת לבית החולים בילינסון, לאחר שחש ברע. בתום בדיקות שונות במהלך הלילה, הוא הוכנס לחדר ניתוח, ועבר ניתוח בהרדמה מלאה. בהודעה לתקשורת מטעמו נמסר כי "במהלך הניתוח התגלה וריד שניתק ויצר דליפה גדולה של דם. בסיום הניתוח הועבר חזן לחדר התאוששות".




ח"כ חזן מאושפז בשל דלקת סינוסים, נובמבר 2015. צילום ארכיון



אביו של חזן, חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן, סיפר אז בשיחה עם "מעריב-אונליין" על שאירע: "הבן שלנו, אורן חזן, מתאושש מהניתוח המורכב שעבר, הוא עדיין מורדם ואנחנו מחכים שיתעורר". הוא סיפר כי בנו חש בכאבים בבטן, ומשטפי דם: "הבן שלי הגיע בכוחות עצמו בשעה 23:00 בלילה לבית החולים, עשו לו אולטרסאונד ולאחר שגילו במה מדובר הזעיקו את הפרופסור המנתח מביתו. הוא עבר את הניתוח והוא עדיין מורדם בחדר ההתאוששות". האב הוסיף: "הוא יצטרך להמשיך להיות באשפוז לפחות ארבעה ימים, מדובר בניתוח לא פשוט שלדעתי נובע ממאמץ יתר".



אביו של חזן סיפר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לבית החולים, שוחח עם בני המשפחה ואיחל לחזן החלמה מהירה. כמו כן הגיעו עשרות טלפונים מחברי כנסת ומפעילי ליכוד שדרשו בשלומו של חבר הכנסת.



מספר שעות לפני שהגיע לבית החולים, פרסם אורן חזן סרטון דרך חשבון הפייסבוק שלו, בו ענה לשאלות הגולשים דרך הרשת החברתית. במהלך הסרטון גם סיפר על מצבו, ואמר: "הבטן כואבת לי עד עכשיו, אכלתי השבוע אחרי הלילה במליאה צלחת עם שוקו וקורנפלקס. הייתי בטוח שזה בגלל השוקו, מסתבר שלא". בעקבות הניתוח שעבר, בוטלה השתתפותו המתוכננת של חזן במשלחת ח"כים שהייתה אמורה לצאת יום לאחר מכן לדרום אמריקה יחד עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן, וחברי הכנסת נאוה בוקר, חיליק בר וחיים ילין.



חזן הגיע להצבעה עם מכשיר אינהלציה


אין זו הפעם הראשונה שחזן, שעלה לכותרות בימים האחרונים לאחר שדווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להדיחו מהוועדה לביקורת המדינה, מאושפז בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה. בנובמבר האחרון אושפז חזן בעקבות דלקת סינוסים והתקף אסטמה קשה. בשל כך הוא אף נעדר מההצבעה על התיקון בחוק הגיוס. אז סיפר אז ל"מעריב אונליין" על מצבו מבית החולים: "התחלתי להרגיש רע כבר בסוף השבוע, אבל רציתי להיות בוועדת הכספים. הרגשתי על הפנים, הגעתי למיון והחליטו לאשפז אותי. מזל שהגעתי לפני השיא כדי לטפל בעצמי".



יומיים לאחר מכן, הגיע חבר הכנסת עם מכשיר אינהלציה למליאת הכנסת, על מנת להשתתף במהלך ההצבעות הממושכות על תקציב המדינה. "כל הכבוד שבאת, אני באמת דואג לשלומך", אמר נתניהו לחזן, שהגיע לאחר ימי האשפוז בבית החולים. 



"דואג לשלומך". נתניהו וחזן במליאה, נובמבר 2015. צילום ארכיון