במסגרת הבדיקות האחרונות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, עולה חשד מרכזי לעבירה של ניסיון לקבלת שוחד. כך דווח הערב ב"אולפן שישי" של חדשות 2. המשמעות היא שראש הממשלה ביקש צורה מסוימת של שוחד מגורם כלשהו, אך לא קיבל אותו בפועל. לפי הדיווח, מדובר על חשד אישי נגד ראש הממשלה, ולא בעניין שבוצע דרך אשתו או בנו כפי שפורסם בעבר. אין חשש כי על העבירה לכאורה קיימת התיישנות. בקרוב תתקבל החלטה האם לחקור באזהרה את ראש הממשלה בנוגע לחשדות.
תגובת ראש הממשלה לדיווח: "מאז ניצחון נתניהו בבחירות האחרונות, ואף עוד לפניהן, גורמים עויינים לראש הממשלה עושים מאמצים כבירים כדי להביא להפלתו של ראש הממשלה על ידי הטחת האשמות סרק נגדו. גורמים אלה בתקשורת, וסוכניהם, מפעילים לחצים בלתי פוסקים על המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה כדי שייפתח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה. טענות הסרק שלהן הן שקר מוחלט והן מתעררות כעורבא פרח. אנו חוזרים ואומרים - לא יהיה כלום, כי אין כלום". 

גורמים בפרקליטות אישרו ל"מעריב-אונליין" כי חקירה גדולה ומורכבת בחשד לביצוע עבירות פליליות מתנהלת בתקופה האחרונה נגד נתניהו. לפי הגורמים, מדובר בחקירה חדשה, שאינה עוסקת בפרשות האחרונות ששמו של נתניהו נקשר בהן - ביביטורס והמיליונר ארנו מימרן. החקירה נשמרת בסוד וידועה רק לנוגעים לה, ומעסיקה את צמרת המשטרה והפרקליטות ואת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. כפי שחשף לראשונה העיתונאי רביב דרוקר, הפרשה "תתפוצץ בקרוב" ו"ראשי המערכת הפוליטית כבר עסוקים בתרחישים".