לקראת הקמת ממשלת נתניהו: חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) שוחחה הערב (שני) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM, והביעה את חששה האישי מהממשלה המסתמנת: "אני מאוד מוטרדת. הלכו הרבה חילונים, מסורתיים וליברליים להצביע בשל המשילות, וקיבלו את הממשלה שמתחממת על הקווים שהיא פשוט מסוכנת לביטחון". 

נתניהו עולה למתקפה: "לפיד וגנץ לא מקבלים את תוצאות הבחירות"
בכיר לשעבר במשרד רה"מ נגד הממשלה המסתמנת: "אנו רואים התפוררות היכולת למשול"

"סמכויות שר הבטיחון נלקחות ממנו אל שר האוצר, כך נראית משילות? סמוטריץ' מקבל את השליטה על שטחי יו"ש", ציינה והוסיפה: "מותר להפגין, כשאמרנו שנצא לרחובות, הם טענו שזה ניסיון המרדה. אני גם רוצה להזכיר את מה שעברנו כאן בשנה האחרונה. אני זוכרת את ההפגנות, את הקללות, את המליאה שהפכה לשוק. מה שנעשה זה להיות אופוזיציה לממשלה מסוכנת". 

נתניהו על המו"מ להקמת ממשלה: "נשמור על הדמוקרטיה הישראלית" (צילום: ערוץ הכנסת)

כנשאלה בנוגע לסערת אבי מעוז, השיבה: "היו גם שרי חינוך כמו בנט וגלנט, אך לקחת סגן שר שהוא אפילו לא במשרד החינוך, אדם שכל שבוע עולה במליאה לדבר נגד נשים, נגד להט"בים, נגד צעירים. זה האדם, למה היה דחוף לקחת אותו ולתת לו אחריות למשרד שהוא אפילו לא קשור אליו". 

עוד היא הוסיפה כי "אף אחד לא הצביע לו, את מי הוא מייצג? מדובר אולי במאות. הייתה כאן בשנה האחרונה ממשלה שהעבירה תקציב. הבאנו להם גירעון אפס. שינינו את המשוואה ולצערי הממשלה הזו הסתיימה מהר".