אראל סג"ל ויריב אופנהיימר פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM, והתייחסו לעלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להר הבית, לאחר שהעניין עורר סער במערכת הפוליטית בישראל וברחבי העולם כולו.

ארה"ב בגינוי חריף: "ביקור בן גביר בהר הבית - עשוי לעורר אלימות"
החרדים מצטרפים לביקורת נגד בן גביר: "התגרות מיותרת ומסוכנת"

סג"ל: "אתה (יריב) נשארת עקבי בטיעון שלך. ערב לפני אמרת, 'אל תעלה, זה מסוכן'. אתה לא התגרית. אבל לתחושתי, אחרים, קצת התגרו. למשל בן כספית שמשדר כאן לפניי, העלה תמונה של בן גביר עם שפן ושקמה ברסלר, גם כן התגרתה בו. והוא עלה, ואני אומר לך בתור בן אדם שכן עולה להר הבית. אני חושב שבן גביר צריך להתבגר וצריך להבין - נגמרו הימים שאתה מכור לתקשורת ומגרים אותך באמצעות דברים פרובוקטביים. ואני אוהב את בן גביר".

"אם החבר'ה שלך (יריב), השמאל, באים ואומרים לבן גביר, 'בוא נראה אותך גבר, עולה'. מה אתה בכלל מתייחס אליהם? אתם טוענים כלפי הימין שהוא שורף ומחפש, מה העניין? אתם רוצים קטסטרופה", הוסיף, "אז אני בא לבן גביר ואומר, 'אל תתן להם את תאוותם, תהיה מיניסטר, תהיה רציני".

אופנהיימר השיב לו: "אתמול היו שני צדדים לעניין הזה, חמאס ובן גביר. צד אחד גילה בגרות ואיפוק ורצינות וצד אחד התנהל כמו פיל בחנות חרסינה. אתמול הוכח מי מתנהג באחריות וברצינות ומי פרובוקטור בשקל. כל איש ימין שהתלהם ועכשיו מגלה רצינות, אני מצד אחד, אברך אותו שהוא מתנהג בצורה רציונלית, מצד שני, אני אומר עליו שהוא היה נוכל, כי גם כשהוא היה באופוזיציה, הוא ידע שהוא מבטיח הבטחות שווא".