אראל סג"ל פתח היום (שני) את תוכניתו ב-103FM עם התייחסות למחאה נגד הרפורמה, על היממה הסוערת במדינה לאחר החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר הביטחון יואב גלנט בעקבות הצהרתו כי נשקפת סכנה לביטחון המדינה על רקע קידום הרפורמה המשפטית ועל המלצתו לעצור את החקיקה. בנוסף, התייחס סג"ל למחאות הרבות בשלל מוקדים ברחבי הארץ.

כל ההמראות נעצרו, קניונים ייסגרו: ההסתדרות הכריזה על שביתה כללית במשק
"ישראל על הקצה, נתניהו איבד שליטה": כך מסקרים בעולם את הסערה הפוליטית בארץ

בפתח התוכנית הצהיר סג"ל: "אנחנו בימים שכל מה שידענו נשפך החוצה. הכול מתגלה, כל הטענות, כל המחשבות, כל ההרהורים, כל התובנות יצאו מתיבת פנדורה שנפתחה. התחושה שלי היא שמחנה אחד חתך את התינוק ל־200 חתיכות. כתב לי חבר, קצין חי"ר בקבע 17 שנה, 'אני שוקל לא להמשיך בקבע אחרי 17 שנות שירות'". 

"הכעס הוא עצום, אני יכול לדבר איתכם על הנסיבות שהמחנה שלנו הגיע לאירוע הזה, לא בדקנו מים במימיות, זו אשמתנו. משטרת ישראל עבדה עם המפגינים, הצבא לא מנע סרבנות, הצבא שיחק עם הסרבנות", המשיך.

לאחר מכן אמר סג"ל: "בכעס שלי, אני יכול להגיד 'אוקיי, בואו נעשה הפוך', אבל אני אומר לכם, 'לא - האחריות שלנו היא אחריות גדולה על המדינה'. למדנו פה שיעור גדול וזה גם חשוב להוריד את המסכות, נשף המסכות נגמר, במדינת ישראל יש מלכים ומשרתים. הריבון הוא חלש, הפתק שלכם שווה לתחת, אבל כל זה לא אומר 'בואו נצא ונהרוס את מה שיש ונחריב את המדינה'".

"לא לא לא רבותיי. אני היום קורא לצד השני, אם אתם רוצים לדרוך עלינו, תזכרו, אנחנו לא קונוסים, זה חמור מאוד אם תמעכו את המחנה שלנו", פנה למפגינים, והוסיף: "פה צריכה להיות אחריות גם של הפקידים הבכירים, כולל של השופטת חיות. הדלקת פה אירוע, עכשיו תורך לכבות אותו, במיוחד אם הרפורמה מוקפאת".

לבסוף, פנה סג"ל למאזינים: "אם יש פה אנשי לה פמיליה, אני מתחנן בפניכם, אל תבואו היום לתל אביב כי זו תהיה טעות אלימה. הכעס מוצדק, העלבון מוצדק, אפשר להגיד שיורקים לנו בפנים, אז ננגב את הרוק, ונחשוב עם הראש".