אישה בהיריון, שנעדרה מביתה במשך ארבעה ימים, נמצאה מתה במקפיא במטבח בבית של בן זוגה שחי בסן אנג'לו, טקסס. סלינה אן ברדלי בת ה-23, שכבר הייתה אם לשני ילדים, אותרה על ידי המשטרה המקומית בתוך המקפיא של ויליאם ג'יימס מרטינז בן ה-39, כשהיא עטופה ברזנט כחול ופניה וגופה הושחתו

על פי הדיווחים באתר החדשות New York Post, המשטרה הצליחה למצוא את הגופה באמצעות הודעות מוקלטות שהעביר מרטינז לחברו, טוני צ'מבליס, בהן הוא היה נסער ואמר "עשיתי משהו נורא" וציין כי "יש גופה במקפיא". בנוסף, בן הזוג הרוצח התקשר לבתו בת הארבע והודה בפניה ברצח. לאחר המקרה המזעזע, מרטינז ברח והשאיר את הגופה בביתו. 

וויליאם ג'יימס מרטינז, בן הזוג הרוצח (צילום: רשתות חברתיות)
וויליאם ג'יימס מרטינז, בן הזוג הרוצח (צילום: רשתות חברתיות)

עד זמן כתיבת שורות אלו, לא ברור מתי ברדלי נרצחה, אך המשטרה סבורה כי מרטינז התחזה ברשתות החברתיות לחברתו והעמיד פנים שהיא בסדר, על מנת לא לעורר חשד. הוא אפילו התקשר לאמה של ברדלי, ודיבר איתה כרגיל ואף סיפר כי אמר כי הנרצחת הייתה במקלחת ולכן לא יכלה לשוחח איתה. המשטרה המקומית סבורה כי התעורר ויכוח בין השניים שגרם לתקיפה אלימה וחסרת שליטה, בה בן הזוג הכה את אשתו עד מוות. כשהוא הבין כי מדובר בטעות אימפולסיבית, הוא התחרט – אך כבר היה מאוחר מידי. 

סלינה אן ברדלי, ההיריונית הנרצחת (צילום: רשתות חברתיות)
סלינה אן ברדלי, ההיריונית הנרצחת (צילום: רשתות חברתיות)

משטרת התנועה בסן אנג'לו מצאה את מרטינז במקרה במהלך סיור שגרתי, על יד מרכז שטיפת המכוניות באבלין שבמדינה, ביום שני שעבר. כשהם ניסו לבצע את המעצר, מרטינז האיץ את רכבו והחל מרדף מהיר של המשטרה אחר בן הזוג החשוד ברצח. בסופו של דבר, הוא המשטרה התנגשה ברכבו על מנת לעצור אותו, אך לצערם הוא הספיק לברוח מהרכב. יום למחרת בבוקר, המשטרה קיבלה מידע על אדם שצלע ברחובות העיירה. לבסוף, הוא נתפס ונלקח למעצר בכלא של מחוז ג'ונס, שם הוא מוחזק בערבות של כמיליון דולר.