נכון להיום, קשה להעריך מה תהיה השפעת הנאום של ראש הממשלה בנימין נתניהו על יחסן של המדינות החברות באיחוד האירופי לסוגיית הסנקציות על איראן. על פי ההערכות, השימוע של ברט קוואנו והעדות של ד"ר כריסטין בלייזי פורד טרפו את הקלפים עבור נתניהו, ותשומת הלב התקשורתית באמריקה ובעולם בכלל הייתה נתונה להם ולא לחשיפה של מתקן הגרעין הנוסף בטהרן.


למרות זאת, נראה כי הנאום הצליח לעורר הדים באיראן, ושר החוץ של המדינה השיעית, מוחמד ג'וואד זריף, אף כינה את הנאום "מופע מזויף של המשטר בתל אביב". מלבד זאת, כעת מתברר כי אזרחים איראנים שהקשיבו לנאום מיהרו להצטלם עם מתקן הגרעין שחשף נתניהו באו"ם. בסטורי שהעלה אחד מהם לאינסטגרם, נראים הוא וחבריו ליד המקום בשעות הלילה, כאשר הם אומרים: "זו התמונה שנתניהו הראה, זה המקום".


כזכור, בנאום שנשא אמש נתניהו בעצרת הכללים של האו"ם, חשף לראשונה מתקן גרעין איראני שלא היה ידוע לציבור עד כה, שלדבריו ישראל כבר שיתפה את קיומו עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א). "הוא נראה כמו מבנה תמים בלב טהרן, אבל אני רוצה להראות לכם איך הוא נראה", אמר נתניהו, וחשף את תמונות המתקן. "לאלו בבית שמשתמשים בגוגל ארץ, הוא נראה תמים, אבל יש שם פעילות גוברת והולכת בימים האחרונים".


"היו שם לפחות 15 מכולות מלאים בחומר רדיואקטיבי", אמר נתניהו. "כל מכולה יכולה להחזיק 20 טון חומר. כלומר, מדובר ב-300 טון של חומר רדיואקטיבי. חייבים לשאול למה איראן שומרת שני מתקנים סודיים? אחרי שדרום אפריקה ולוב ויתרו על התוכנית הגרעינית, הם ישר הרסו את המתקנים. התשובה הפשוטה לשאלה הזו היא שהם מעוניינים לפתח נשק גרעיני. הם תכננו להשתמש במתקנים הללו בעוד כמה שנים כשהזמן יהיה מתאים להגיע לפצצה. אבל, תהיו בטוחים שזה לא יקרה, כי כל מה שאיראן מחביאה, ישראל תמצא".