בועז טל, תושב לונדון, התארח בתוכניתו של יואב מינץ "קפאין", ברדיו 104.5FM, והתייחס ליום המיוחד שעבר אתמול על הממלכה הבריטית, עם הלוויתה של המלכה אליזבת השנייה: "היה בהחלט יום היסטורי, יוצא דופן שכל אחד מאיתנו יזכור עד יום מותו. כזה מראה, כזאת התרחשות, לא חווינו פה מעולם".

מטחי כבוד לזכר המלכה ונאומו הראשון של צ'ארלס: עידן חדש בבריטניה
מהשירים ועד הפסוק מתהילים: כך המלכה אליזבת' תכננה את הלווייתה  

"ישנם מעט אנשים בעולם שחוו הלווייה מלכותית כזאת, לראשונה באנגליה מזה 75 שנה. בהחלט אירוע יוצא דופן. מצד אחד עצב ומצד שני התרוממות רוח כי זה היה מאד מרשים, עשרה ימים יוצאי דופן בחיים של כולנו, כאן בבריטניה ובשביל הרבה אנשים בעולם", הוסיף.

הוא סיפר על החשיבות שרואים הבריטים בהתעניינות הרבה סביב העולם בהלוויתה של המלכה: "ההשתתפות של העולם באירוע הזה הייתה מאוד חשובה לבריטים, שבסך הכול עברו שנים לא קלות. היה פה ראש ממשלה בעייתי, מאבקי שלטון, היו פה בחירות מאד מוזרות למפלגה הקונסרבטיבית".

"היתה פה תקופה לא פשוטה ויש גם הכנות לתקופה לא פשוטה, לחורף הקרוב לאחר שמחירי האנרגיה עלו ב-80 אחוז וזה הולך להכניס הרבה משפחות למצב קשה מבחינה כלכלית. פתאום מין דבר כזה נותן לבריטים להרגיש מחדש שהם חשובים, מכובדים, אהובים ומוערכים", הוסיף טל.

לסיום, הוא התייחס לשגרה אליה בריטניה חוזרת כעת לאחר עשרת ימי האבל: "השיגרה תחזור. השאלה שתישאל היא איך הופכים את הזיכרון שלה שהוא כל כך חזק, למשהו שיישאר פה לדורות. אנגליה תחזור לחיים ולהתמודדויות הלא קלות שהיא צריכה לעבור: הסקוטים רוצים להיפרד, הוולשים התחילו לרצות להיפרד, יש מתח עם אירלנד, הרבה קריאות לעצמאות, עם כל זה הולך להתמודד המלך החדש והממשלה החדשה. הולך להיות לא קל".