אין דרך אחרת להגיד זאת, אבל כפי שמדינות רבות בעולם שתקו ולא התייחסו לעליית גרמניה הנאצית עד שהמלחמה הגיעה לפתח ביתם - כך גם על העולם החופשי להתעורר מול פשעי המלחמה והאלימות שהמפלצות הללו עוללו לנו. כי הטרור של האסלם הרדיקלי מתחיל להידפק גם על דלת ביתם.

מחאה נגד האו"ם והארגונים העולמיים: "אין תירוץ לשתיקה על אלימות מגדרית"
מזכ"ל האו"ם דרש הפסקת אש; בישראל תקפו: "הגיע לשפל מוסרי חדש"
פועלים לשימור חמאס הנאצי: האו"ם ממשיך לפגוע בהרתעה של ישראל

הקרנת סרט הזוועות ביום הילד הבינלאומי באו''ם (צילום: נועם גלאי)
הקרנת סרט הזוועות ביום הילד הבינלאומי באו''ם (צילום: נועם גלאי)

האו"ם, שמרבית מדינות העולם חברות בו, מחריש בעת שהאנטישמיות בעולם מזנקת לשיאים חדשים. הארגון העקר הזה לא עוסק בעשרות אלפי מקרי האונס בשנה, למשל בדרום אפריקה (המבקשת דיון דחוף באו"ם על פשעי ישראל). במדינה הצבועה הזאת, שהפשע והאלימות המינית הם מהגבוהים בעולם, נאנסת אישה כל 47 שניות. שם, ובמדינות רבות ביבשת שבה האלימות נגד נשים היא דרך חיים, מוטב לה לגברת פרמילה פאטן נציגת האו"ם ויו"ר "הוועדה לבדיקת זכויות ואלימות נגד נשים", לבדוק קודם את האלימות והפשעים נגד נשים בחצר האחורית של היבשת השחורה.

הגברת הודיעה ברוב טובה, אחרי חודשיים של שתיקה מביכה ואחרי לחץ של גופים יהודים, שהיא תגיע לארץ לבדוק את תלונות ישראל על מקרי האונס המפלצתיים מתחילת המלחמה. אבל בוודאי לא תופתעו שהגברת פאטן בחרה לגנות את ישראל על המתקפה הישראלית, והודיעה שבמקביל לבדיקת הזוועות שבוצעו בנשים ישראליות - היא גם תבדוק את התלונות על "מעשי האונס" של חיילים ישראלים בבתי הכלא בארץ.

גלעד ארדן עומד דקה דומיה במליאת האו''ם (צילום: UN)
גלעד ארדן עומד דקה דומיה במליאת האו''ם (צילום: UN)

פשוט לא ייאמן עד כמה רבה הציניות והחוצפה של הארגון האנטי־ישראלי שבראשו עומד המזכ"ל גוטרש, שאמר שמתקפת הטרור החמאסית לא קרתה בוואקום, שהעמיד בראש הגוף שתפקידו לבדוק תלונות של התעללות מינית בנשים ישראליות את הגברת פאטן מ"הרפובליקה האסלאמית של מאוריטניה", החברה בארגון לשיתוף פעולה אסלאמי.

זו אותה גברת שקבעה בדוח על האלימות המינית בנשים אוקראיניות שחיילים רוסים במלחמה הצטיידו בוויאגרה. האם הגברת תבדוק גם את העדויות, ובאילו סמים צוידו מרצחי החמאס בשבת השחורה?

אין לישראל אמון "בוועדה להעצמה נשית ובדיקת אלימות מינית באזורי מלחמה" בראשותה של הגב' פאטן, המשדרת יהירות וחוסר אמפטיה מופגנים לנשים שחוו את הנורא מכל.

אולי המחאה של נשים ישראליות חדורות שליחות ותעצומות נפש, והופעותיהן המרשימות באו"ם ובתקשורת העולמית, יתחילו לעשות את השינוי הכל כך חשוב בתודעה העולמית בעת הזאת.