בתום שנתיים של חיפושים: נעדר ישראלי אותר בבית חולים בירדן והוחזר לארץ

הצעיר הישראלי שלום רוטבן, שעקבותיו נעלמו ב-1 במאי 2021, אותר ביום חמישי בבית חולים בירדן, כשהוא בריא ושלם. במשך למעלה משנתיים רצופות לא היה ידוע מה בגורלו של רוטבן, והיה חשש כבד לחייו. השבוע, בתום שנתיים של היעדרות, קיבל צוות יחידת הכלבנים שיחת טלפון מגורם בירדן, שאישר את זהותו והצביע על מיקומו.

לכתבה המלאה

הסכם הגרעין שוב על הפרק? בכיר איראני: "נעשתה התקדמות טובה"

שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדוללהיאן, חשף בחמישי בפני סוכנות הידיעות האיראנית "IRNA" כי "ישנם מאמצים להגיע לטיוטה ראשונית של נוסח הסכם הגרעין המחודש". לדבריו, "המשא ומתן על ההסכם בין הרפובליקה אסלאמית למדינות המערב מתקים בעקיפין באמצעות חילופי מסרים בין הצדדים".

נשיא איראן ראיסי על עתיד הסכם הגרעין בנאומו באו"ם

לכתבה המלאה

ה-FDA אישר לאילון מאסק לבצע ניסויים בהשתלת שבבים במוחות בני אדם

חברת שתלי המוח של אילון מאסק, ניוראלינק, הודיעה אתמול (שישי) כי קיבלה אור ירוק ממינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) להתחיל את המחקר הקליני הראשון שלה לגבי השתלת שבבים במוחות של בני אדם.

אילון מאסק (צילום: REUTERS/Jonathan Ernst/File Photo)
אילון מאסק (צילום: REUTERS/Jonathan Ernst/File Photo)

לכתבה המלאה

רוסיה מתקפלת? פוטין לנשיא ברזיל: "מוכן לפתוח בדיאלוג על אוקראינה"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר אתמול (שישי) בשיחת טלפון עם מקבילו הברזילאי לולה דה סילבה כי "רוסיה פתוחה לדיאלוג על אוקראינה", כך הודיע הקרמלין בהצהרה. קודם לכן קיים שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שיחה עם השליח הסיני המיוחד לאירופה וגם איתו דן דנו "בסיכויים לשלום באוקראינה".

ולדימיר פוטין (צילום: Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin via REUTERS)
ולדימיר פוטין (צילום: Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin via REUTERS)

לכתבה המלאה

חג מתוח ביו"ש: בת תשע נפצעה מירי תועה בבנימין, עימותים פרצו באזור רמאללה

חג מתוח ביהודה ושומרון: אחרי ניסיון הפיגוע שסוכל, נרשם אירוע חריג נוסף: ילדה בת תשע נפצעה אתמול (שישי) באורח קל-בינוני מירי תועה מחוץ ליישוב כוכב יעקב שפגע בה בזמן שטיילה ברחוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים שערי צדק. כוחות הביטחון פתחו בסריקות במרחב. 

מעצר בשטחים (צילום: דובר צה''ל)
מעצר בשטחים (צילום: דובר צה''ל)

לכתבה המלאה

למעלה מ-70 שריפות פרצו ברחבי הארץ מאז הבוקר, טרם הושגה שליטה על חלקן

התרחיש ממנו חששו בכוחות הכיבוי במהלך הימים האחרונים התממש היום (שבת), ותנאי החום הקיצוניים הובילו למספר רב של שריפות ברחבי הארץ. 71 שריפות פרצו מאז שעות הבוקר בצפון, מרכז ודרום הארץ. מטעם דוברות כבאות והצלה לישראל, נמסר כי נכון לעכשיו, ישנם שלושה מוקדים בהם טרם הושגה שליטה על האש: צפון - עילוט, ומחוז דרום-קיבוץ כרמיה. לאחר כארבע וחצי שעות, הושגה שליטה על השריפה שפרצה בהר טורען שבגליל. 

שריפת קוצים בהר טורען בגליל התחתון. באדיבות כב״ה צפון
לכתבה המלאה
תאונת צלילה באילת: גבר נמשה מהמים ללא רוח חיים
גבר כבן 52 נמשה היום (שבת) מהמים ללא רוח חיים, לאחר שהיה מעורב ככל הנראה בתאונת צלילה סמוך לחוף הדקל באילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.
אמבולנס מד''א, אילוסטרציה (צילום: דוברות מד''א)
אמבולנס מד''א, אילוסטרציה (צילום: דוברות מד''א)
לכתבה המלאה