מושית פישר, שהתמוטטה לאחר בילוי במועדון כשבדמה סם מסוג אקסטזי, סיפרה הערב (רביעי) בראיון לערוץ 2 כשהיא עדיין בשיקום, את הגרסה שלה לאירועים הקשים. "נכנסנו (למועדון), הסתובבנו ואז קיבלתי את בקבוק המים. בקבוק מים שלא ביקשתי, שנדחף ליד שלי". לדבריה, "לימדו אותי לא לעזוב בקבוק שמביאים לי, אז לא עזבתי. שתיתי אותי לבד ושם נגמר לי הזכרון".



פישר הייתה מחוסרת הכרה במשך כשבוע. על תחושותיה מהרגע הבא שהיא זוכרת, כשנעשתה מודעת לסביבתה, אמרה כי "אני רואה מלא מלא אנשים עפים עליי. רואה את אמא שלי ואבא שלי אומרים 'אנחנו אוהבים אותך, אנחנו כאן איתך', זה פשוט כואב. הם גם סבלו".



לשאלה מה היא רוצה להגיד למי שביקר את התנהלותה, אמרה "שיחשבו מה שהם רוצים, זה לא מעניין אותי. אני יודעת מה אני ומי אני. לא הייתי מסכנת את עצמי למצב שאין לי כמעט אחוז חיים בשביל סמים. כואבת לי תחושת הבגידה, שסמכתי על האנשים הלא נכונים".



כזכור, פישר, בת ה-23 מראשון לציון, התמוטטה במועדון "הבלוק" בתל אביב. חבריה הזעיקו את מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים "איכילוב" בעיר, שם אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה. אמה של מושית, צופית פישר, סיפרה ל"מעריב אונליין", כי בתה הלכה לבלות במועדון עם גבר בן 30 שלא הכירה קודם. לדבריה, בגלל שלא הכירה אותו, היא ביקשה מחבריה לבוא איתה, והם אלה שהצילו את חייה. 



בסרטון שפורסם בערוץ 2, תועד האירוע שגרם להתמוטטות של פישר, שם נראית הצעירה בעת הבילוי במועדון ולפני שהתמוטטה והובהלה לבית החולים. בוידאו מתועד מי שרקד עמה כשהוא מביא לה את בקבוק המים שכמעט והוביל למותה. היא רוקדת עם חבריה על הרחבה, הם נותנים לה את הסם שהוגדר לפי כתב האישום כ-Mdma, ומושית שותה אותו. כעבור כמה דקות רואים אותה מתעלפת.



בכתב האישום שהוגש  נגד רפאלי מיכאלי, החשוד כי סיפק למושית את הסם, מיוחסים לו סחר בסם מסוכן, תיווך לסחר בסם מסוכן, ושלוש עבירות של הספקת סם מסוכן. מכתב האישום עולה כי מיכאלי סחר וסיפק לחבריו סמים מסוכנים מסוג Mdma, וקנאביס בכמויות שונות. ביום בו אירע המקרה, לקראת חצות, סחר הנאשם בסם מסוכן ומכר לחברו הוד זכות סם מסוג Mdma בשקית אחת, במשקל שאינו ידוע במדויק. בהמשך הם נסעו למועדון.



עם כניסתם למועדון, סמוך לשעה 03:00, סיפק הנאשם למושית סם מסוג Mdma בכך שהמיס את הסם בבקבוק שתייה ושתה את תוכנו במשותף עמה. כשעה לאחר נטילת הסם, מושית החלה לפרכס, נפלה ארצה, איבדה הכרה ונזקקה לפינוי רפואי על ידי אמבולנס שהוזעק למקום על ידי בעל המועדון. לאחר הגעת צוות מד"א למקום, טען הנאשם בכזב בפני הצוות הרפואי כי מושית צרכה אלכוהול בלבד והכחיש שימוש בסם. רק לאחר שהצוות הרפואי הבהיר לו את חשיבות מתן המידע המדויק, הודה הנאשם כי מושית צרכה סם מסוג Mdma. כתוצאה מנטילת הסם אושפזה מושית במחלקה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת, וכאמור, טרם שוחררה מבית החולים.



כתב האישום כולל עוד חמישה אישומים נוספים לפיהם הנאשם סחר, סיפק או תיווך לסחר בסמים קנאביס ו-Mdma ללקוחות שונים במקומות שונים במרכז הארץ, בין היתר, במועדונים "הבלוק" ו"הקומפורט" בתל אביב.