במשרד הבריאות מעריכים: כל ישראלי שלישי יידבק בקורונה, יהיו מיליוני נדבקים
לפי ההערכות בשבוע הבא נגיע למספרי של כ-50 אלף מאומתים ביום, כלומר 300-500 אלף מאומתים בשבוע הבא. המספרים צפויים להגיע לשיא בעוד כשבועיים עם 200 אלף מאומתים ליום ובמערכת הבריאות מעריכים כי בסך הכל 2-3 מיליוני ישראלים יידבקו בקורונה בשבועות הקרובים. 

לכתבה המלאה

באירופה וארה"ב חוששים מעומס על בתי החולים: "צפויים שבועות לא קלים"
גל הקורונה ששוטף את אירופה שובר שיאים חדשים מדי יום, אך מומחים רבים מזהירים כי הגרוע מכל עוד לפנינו ומדינות אירופה נערכות לקראת עלייה חדה במספר האשפוזים ובעומס הצפוי על מערכות הבריאות ובתי החולים. 

בבריטניה דיווחו על עלייה במקדם ההדבקה ל-1.5 ועל שיאי נדבקים יומיים שמתקרבים ל-200 אלף נדבקים מדי יום. שר הבריאות הבריטי הזהיר כי שירות הבריאות הלאומי של אנגליה צפוי לעמוד בפני לחץ רב בשבועות הקרובים עקב ריבוי מבוגרים שנדבקו בנגיף ועלייה במספר האשפוזים.

לכתבה המלאה

התפשטות האומיקרון - מספר חולי הקורונה בבריטניה ממשיך לשבור שיאים. צילום: רויטרס

צמרת מערכת הביטחון לדורותיה בהפגנה מול ביתו של לפיד: "ועדת חקירה לצוללות"
עשרות בכירים מאוד במערכת הביטחון לשעבר - ובהם רמטכ״לים, ראשי מוסד ושב״כ בדימוס ואלופים רבים - התייצבו אתמול (שישי) למפגן מחאה מול ביתו של שר החוץ יאיר לפיד בתל אביב, בקריאה ברורה לחברי הממשלה: ״דונו לאלתר בהצעת המחליטים שהונחה על שולחן הממשלה על ידי שר הביטחון ושר המשפטים להקים ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט״.

לכתבה המלאה

צמרת מערכת הביטחון לשעבר מול ביתו של לפיד (צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון)
צמרת מערכת הביטחון לשעבר מול ביתו של לפיד (צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון)

הוארך מעצר ההורים מהשפלה שחשודים בגרימת מותו של בנם התינוק
בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול (שישי) את מעצרם של ההורים מהשפלה שנעצרו בחשד לגרימת מותו של בנם התינוק, בן שישה שבועות בלבד, שנמצא ללא רוח חיים עם חשד לשבר בגולגולתו. החקירה נמשכת.

לכתבה המלאה  

ניידת משטרה  (צילום: אבשלום ששוני)
ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)

יו"ר סוכנות החלל: "הלחץ הישראלי על ארה"ב לפרוש מהסכם הגרעין - טעות אסטרטגית"
אפשר לכתוב יו''ר סוכנות החלל הישראלית, אלוף במיל' יצחק בן ישראל, התייחס הבוקר (שבת) במהלך אירוע שבתרבות בבאר שבע לשיחות הגרעין בין איראן והמעצמות, והגדיר את הלחץ הישראלי על ארצות הברית לבטל את הסכם הגרעין כ"שגיאה אסטרטגית מדהימה". הוא הסביר בשיחה עם רועי כ"ץ: "קשה לדמיין איך ישראל, כמדינה כזו של חכמים עשתה טעות כזו. זו הטעות האסטרטגית החמורה ביותר של המדינה".

לכתבה המלאה

פרופסור יצחק בן ישראל (צילום: דייגו מיטלברג)
פרופסור יצחק בן ישראל (צילום: דייגו מיטלברג)

"נורה בדרכו לעבודה, לא היה קשור להפגנות": הרוג ישראלי בקזחסטן
משרד החוץ הודיע היום (שבת) כי לבן קוג׳יאשוילי, ישראלי בן 22, נהרג אתמול בערב מירי בעיר אלמהטי בקזחסטן, כחלק מהמהומות האלימות במדינה. משרד החוץ, באמצעות המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי ושגרירות ישראל בקזחסטן, עומד בקשר עם הוריו הנמצאים בקזחסטן ומשפחתו בארץ, ומסייע בהעברת הגופה לקבורה בישראל. 

לכתבה המלאה

לבן קוג'יאשוילי שנורה למוות בקזחסטן (צילום: באדיבות המשפחה)
לבן קוג'יאשוילי שנורה למוות בקזחסטן (צילום: באדיבות המשפחה)

הרשות הפלסטינית עצרה שלושה צעירים בג'נין בהם בנו של זכרייה זביידי 
המשטרה הפלסטינית עצרה במהלך הלילה (בין שישי לשבת) שלושה פלסטינים בג'נין, בהם בנו של זכרייה זביידי, אחר מהאסירים הביטחוניים שנמלטו מכלא גלבוע בספטמבר האחרון.

לכתבה המלאה

חמושים בג'נין (צילום: REUTERS/Mohamad Torokman)
חמושים בג'נין (צילום: REUTERS/Mohamad Torokman)