כאוס בסרי לנקה: רה"מ התפטר, משרד החוץ ממליץ לישראלים לא להגיע לבירה
משרד החוץ פרסם היום (שבת) כי הוא ממליץ לישראלים לא להגיע לבירה קולומבו. מהמשרד נמסר כי "לאלו המטיילים ברחבי המדינה, לא להגיע לעיר שלא לצורך חיוני או לצורך טיסה. מומלץ קודם הגעתם להתעדכן מול חברת התעופה ולוודא כי הטיסה מתקיימת כמתוכנן". זאת, לאור מחאות הענק שפרצו בבירה.

לכתבה המלאה

חשד לרצח שלישי ב-24 שעות: גבר בן 56 נורה למוות בגליל
סאטי גרזוזי בן 56, תושב מעלות-תרשיחא ובעל עסק מוכר לחלפנות כספים, נורה אמש למוות ביישוב ראמה שבגליל. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, ביצעו בו פעולות החייאה אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותו. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך בן עבריינים.

לכתבה המלאה

ניידת משטרה  (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

דיווח: ארה"ב ובריטניה מאמנות עשרות אלפי חיילים אוקראינים בשטחן
מלחמת רוסיה-אוקראינה: ה-BBC דיווח היום (שבת) כי ארצות הברית מאמנת חיילים וקצינים אוקראינים במדינת קנזס, כאשר על פי הדיווח, הבחירה במדינת נבעה בשל הדמיון הטופוגרפי והסביבתי של השטחים הפתוחים בה לאוקראינה. עד כה, דווח כי יותר מ-8,000 קצינים התאמנו בבסיס בקנזס, כולל כמה מהגנרלים הבכירים ביותר של אוקראינה, וביניהם, ראש מרכז התיאום של הכוחות האוקראינים בקייב ומפקד צבא דונבאס. 

לכתבה המלאה

ביידן במתקפה על פוטין: "דיקטטור שמבצע רצח עם באוקראינה - העדויות נערמות" (צילום: רויטרס)

חייל נעצר בחשד שהחזיק נשק באופן לא חוקי
חייל בשירות סדיר בגדס״ר הבדואי נעצר היום (שבת) בחשד שהחזיק נשק באופן לא חוקי בכניסה ליישוב חורה, כאשר יחד עמו נעצר חשוד נוסף. בכוונת המשטרה להביא את השניים הערב לדיון בבית המשפט השלום בבאר שבע. תחילה, כחלק מפעילות מחלקת בילוש תחנת עיירות, בשיתוף כוח מג"ב, נעצרו שני החשודים בכניסה לישוב בחשד שביצעו ירי באוויר. כמו כן, על החייל נמצא כאמור אקדח אשר הוחזק באופן לא חוקי והשניים נלקחו לחקירה.

לכתבה המלאה

הנשק שנמצא על החייל סמוך לחורה (צילום: ללא קרדיט)
הנשק שנמצא על החייל סמוך לחורה (צילום: ללא קרדיט)

"נתפסו על חם": פרטים חדשים מחקירת חוליית הטרור האיראנית באיסטנבול
 
כחודש לאחר שהמודיעין הטורקי חשף  כי הצליח לסכל ניסיון חטיפה ופגיעה בישראלים ובדיפלומט ישראלי לשעבר ובאשתו באיסטנבול, כלי תקשורת במדינה פרסמו ביום שישי פרטים חדשים אודות חוליית הטרור האיראנית. על פי הדיווחים לאותה חולייה לא היה קשר ישיר עם המודיעין האיראני והיא הוכוונה על ידי מאפיה איראנית. מנהיג המאפיה התגורר באיראן  ותקשר עם הסוכנים באמצעות וואטסאפ. בחקירה עלה כי אחד מחברי החוליה נסע לאיראן ארבע פעמים בתוך כחודשיים ובביקורו האחרון נפגש עם מנהיג המאפיה, כארבעה ימים לפני מעצרו.

לכתבה המלאה

טורקיה (צילום: REUTERS/Murad Sezer)
טורקיה (צילום: REUTERS/Murad Sezer)

הרשויות ביפן מודות: היו בעיות באבטחת רה"מ לשעבר שינזו אבה
רצח שינזו אבה: מפקד משטרת מחוז נארה, הודה היום (שבת) כי האבטחה סביב ראש ממשלת יפן לשעבר הייתה בעייתית, כאשר הוא אף לקח על עצמו את האחריות לאירוע הטרגי. "מדובר בשיא האשמה והחרטה שחשתי בו ב-27 שנותיי באכיפת החוק", מסר.

לכתבה המלאה

ראש ממשלת יפן לשעבר, שינזו אבה (צילום: רויטרס)
ראש ממשלת יפן לשעבר, שינזו אבה (צילום: רויטרס)