פרקליטות מחוז תל אביב תגיש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ערן דוד ושירי סובול, בתיק הרצח של הצעירה הילי סובול. ערן, בן זוגה של שירי, יואשם בדקירתה למוות של הילי באמצעות אולר. שירי, החשודה במעורבות ברצח אחותה התאומה, תואשם במסירת הודעה שקרית על נסיבות האירוע למשטרה וכן בכך שסייעה לערן לטשטש את עקבותיו. ככל הנראה, לערן תייחס הפרקליטות בעבירת רצח ואילו שירי סובול, אחותה התאומה של הנרצחת, תואשם בביצוע עבירות של סיוע לאחר הרצח ושיבוש הליכי חקירה. הפרקליטות תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.



כתב האישום יחשוף את תוצאותיה של חקירה מורכבת, שכללה תהפוכות רבות, וסיפור שבמרכזו טרגדיה משפחתית. גופתה של הילי בת ה-18 נמצאה ב-18 בפברואר, בפתח ביתה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב, כשהיא דקורה בכל חלקי גופה. מי שדיווחה על הרצח הייתה אחותה התאומה. ובתחילה חיפשה המשטרה אחר חשוד מבחוץ. בתוך הדירה נמצא ערן, בן זוגה של שירי, שעורר את חשדם של החוקרים, בין היתר בשל חתכים בידיו.



הילי סובול. צילום: הרשתות החברתיות
הילי סובול. צילום: הרשתות החברתיות



בחקירתו במשטרה מסר גרסאות סותרות. בתחילה קשר עצמו לרצח, אולם לאחר מכן הכחיש קשר למעשה. האחות הכחישה גם היא מעורבות. גם סביב כלי הרצח חלו התפתחויות. בתחילה סברו החוקרים כי הרצח בוצע באמצעות סכין מטבח, אולם ארבעה ימים לאחר הרצח שבו לזירה, שם מצאו אולר. נתיחת גופתה של הילי איששה את החשד כי אולר היה כלי הרצח.



ככל שהתקדמה החקירה, התהדקה הטבעת סביב דוד. במספר עימותים שנערכו בין דוד לבת זוגו, הטיחה בו האחות התאומה כי הוא רצח את אחותו בכניסה לבית. לטענתה, כל חטאה הסתיים בכך שסייעה בידו להחליף בגדים והשאירה אותו בתוך הדירה לאחר הרצח, תוך שהיא מוסרת תחילה דיווח כוזב. על פי החשד, הגיע דוד לבית המשפחה, נפגש ככל הנראה עם המנוחה בכניסה לבית, ושם כשהוא חמוש מבעוד מועד באולר, דקר אותה למוות.