לאחר שעבר הליך להשתלת קוצב לב הלילה (ראשון), ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר מסר מבית החולים ואמר: "שלומי מצוין, אנחנו ממשיכים במאמצים להמשיך בחקיקה ובמאמצים לעשות את זה בהסכמה. מחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת". 

קוצב לב תת עורי: מהו ההליך הרפואי שעבר נתניהו?
בכיר במערכת הבריאות מעריך: זו הבעיה הרפואית שממנה סובל נתניהו

הבוקר נכנסה  לישורת האחרונה בחקיקה החד־צדדית שמקדמת הקואליציה לצמצום עילת הסבירות, לקראת אישורה בקריאה שנייה ושלישית מחר במליאת הכנסת. לפי התכנון, המליאה נפתחה באופן חריג בשעה 10:00 בבוקר לדיון ממושך על הצעת חוק יסוד: השפיטה, לצמצום עילת הסבירות. הדיון צפוי להימשך 26 שעות, אלא אם האופוזיציה תנסה להפתיע מוקדם יותר את הקואליציה עם הצבעה לא מתוכננת. 

במקביל נעשים מאמצים להגיע לפשרה. בין היתר, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי פרסמו מתווה פשרה בסוגיית עילת הסבירות על בסיס הצעותיהם של פרופ' יובל אלבשן, פרופ' ידידיה שטרן ועו"ד רז ניזרי  והוא "נועד לקדם הסכמות רחבות בעם ולמנוע את העמקת השסע בחברה הישראלית". 

בליכוד דחו את ההצעה וטענו כי "ההצעה מטעם ההסתדרות, שזהה לחלוטין להצעת לפיד, היא קבלה חד צדדית של עמדת האופוזיציה כפי שהיא הייתה מתחילת הדרך. ההצעה מעקרת לחלוטין את התיקון בנושא הסבירות ומחייבת ויתור מוחלט על כל שאר מרכיבי הרפורמה. אנחנו ממשיכים לעשות כל מאמץ לפשרה אמיתית ומצפים שכל הצדדים יתגייסו ברצינות למאמץ זה ולא יחזירו אותנו לנקודת ההתחלה".