שישי

פיגוע ירי המוני בתיאטרון ברוסיה: דאעש לקח אחריות

לפחות 93 בני אדם נהרגו בפיגוע ירי שביצעו מספר מחבלים בתיאטרון ברוסיה. בקרמלין מיהרו להאשים את אוקראינה באירוע, בעוד בקייב טענו שמדובר בעבודה פנימית של השירות החשאי הרוסי. ארגון הטרור דאעש מיהר לקחת אחריות, הצהרה שנדחתה על ידי מוסקבה, וכינתה אותה "פייק".

לידיעה המלאה >>

פריצת המפגעים בפיגוע במוסקבה  (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
פריצת המפגעים בפיגוע במוסקבה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

קייט מידלטון חושפת: "חליתי בסרטן, עוברת טיפולים כימותרפיים"

לאחר גל השמועות בעניינה, הנסיכה מויילס הודיעה כי היא חלתה בסרטן: "אלו היו חודשיים קשים מאוד עבור המשפחה שלנו, אני וויליאם עשינו כל שביכולתנו כדי לעבד ולנהל את זה באופן פרטי, למען המשפחה הצעירה שלנו".

לידיעה המלאה >>

מומחה לוחמה טוען לצביעות מצד ארה"ב: "הייתה גורמת לנזק רב מישראל"

ג׳ון ספנסר, מומחה ללחימה אורבנית בארה"ב, ביקר את התנהלות ממשל ביידן כלפי ישראל במלחמה שהחלה לאחר הטבח הרצחני של חמאס בישראל. "אם זה היה קורה לנו, היינו מגיבים בכוח צבאי מיידי ומוחץ כדי להחזיר את החטופים שלנו ולהשמיד לחלוטין את האויב".

לידיעה המלאה >>

בכיר בפת"ח: "אין מחלוקת בין ישראל לארה"ב בנוגע לרפיח"

תנועת הפת"ח ברמאללה, מוניר אל-ג'נוב, אמר לערוץ אל-חדת' הסעודי כי אין מחלוקת בין ישראל לארה"ב בנוגע לרפיח: "נהפוך הוא, ארה"ב תומכת בכיבוש הישראלי במימוש כל המטרות שהוא טוען שהוא משיג ברצועת עזה".

לידיעה המלאה >> 

רוסיה וסין הטילו וטו: הצעת ארה"ב במועצת הביטחון להפסקת אש בעזה נפלה

ההצעה שהגישה ארצות הברית במועצת הביטחון של האו"ם, הקוראת להפסקת אש בעזה ולשחרור החטופים, נפלה בעקבות וטו שהגישו רוסיה וסין. 12 מדינות הצביעו בעד ההחלטה, שתיים הצביעו נגד ואחת נמנעה. 

לידיעה המלאה >> 

מועצת הביטחון של האו''ם (צילום: REUTERS/Carlo Allegri)
מועצת הביטחון של האו''ם (צילום: REUTERS/Carlo Allegri)

לאחר שביצע שני פיגועי ירי בבנימין : צפו בחיסול המחבל

מחבל ביצע ירי לעבר מיניבוס ישראלי בסמוך לטלמון, ולאחר מכן ירה בזירה סמוכה ופצע אדם באורח קשה. לאחר ארבע שעות של מרדף חוסל המחבל על ידי כוחות הביטחון.

צפו בתיעוד >>

טלי גוטליב מסרבת להתנצל על דבריה לאח השכול: "לא שק חבטות"

ח"כ טלי גוטליב, התראיינה לערוץ 13 בנוגע לעימות הצורם שקיימה השבוע עם עמית שגב - אח שכול שאיבד ארבעה בני משפחה, שהטיח בה שהממשלה מושחתת: "לא אומרים את העובדה שהוא אמר שאנחנו ממשלה רעה, עבריינית ומושחתת. אנחנו לא נהיה שק בתוך הדבר הזה לחבטות של קללות בתוך הכנסת".

לידיעה המלאה  >>

בן גביר זועם על הנזיפה בקצין שהתבטא פוליטית: "סתימת פיות"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הודעה נגד הנזיפה של צה"ל במג״ד 82 שקרא להתנחל מחדש ברצועת עזה, וכתב: "ככה נראה ניסיון לייצר קו מחשבה אחיד, תוך סתימת פיות לקצינים מצוינים שאינם שבויים בקונספציה".

לידיעה המלאה >>

הבית הלבן: "נרשמה התקדמות במגעים לביצוע עסקת חטופים"

על רקע יציאת המשלחת הישראלית היום לקטר, בבית הלבן שידרו מסר אופטימי ומסרו כי "נרשמה התקדמות במגעים לביצוע עסקת חטופים". 

לידיעה המלאה >> 

מברכים את פוטין ומבצעים ירי: התיעוד המטריד של חיילי צה"ל

בסרטון שהופץ ברשת טלגרם ברוסיה נראים חיילים ישראלים מברכים את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על ניצחונו בבחירות. לאחר דבריהם פתחו בירי אוטמטי לעבר מטרה. בצה"ל הגיבו: "התנהגות החייל בסרטון אינה עולה בקנה אחד עם ערכי צה"ל. האירוע בבדיקה".

לצפייה בתיעוד >>

חיילי צה''ל בסרטון תמיכה לפוטין (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
חיילי צה''ל בסרטון תמיכה לפוטין (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

שבת

שני כטב"מים נפלו באזור כפר בלום: "ניסו לפגוע בחיילים, לא נשמעה אזעקה"

לפחות שני כטב"מים שחדרו מלבנון בשעות הצהריים נפלו באזור כפר בלום, לא דווח על נפגעים בגוף. תושב הקיבוץ: "הכטב״ם התרסק 20 מטרים מאיתנו - ורסיסים פגעו ברכב שלי. ככל הנראה פעילי חיזבאללה ניסו לפגוע בחיילים באופן מכוון כי ידעו שיגיעו לזירה".

לידיעה המלאה >> 

חשוד בפיגוע ברוסיה חשף פרטים חדשים על האירוע

צעיר מטג'יקיסטן שנעצר בחשד למעורבות בפיגוע הירי שבו נרצחו לפחות 93 בני אדם: "יריתי באנשים עבור כסף. הבטיחו לי מיליון רובל, קיבל חצי. הנשק הלך לאיבוד. מישהו שאני לא מכיר פנה אלי בטלגרם, נתן לי מקום ואמר לי לרצוח אנשים תמורת כסף".

לידיעה המלאה >> 

צה"ל ממשיך לפעול נגד חמאס בשיפא: עשרות נעצרו וחוסלו ביממה האחרונה

במהלך הפשיטה הממוקדת חיסלו לוחמי החטיבה בקרבות פנים מול פנים מחבלים רבים, ועצרו חשודים רבים לבדיקה שהועברו להמשך חקירה ביחידה 504 ושב״כ.

לידיעה המלאה >>

ארה"ב הבהירה: "המלחמה בעזה תסתיים עד סוף השנה הנוכחית" | דיווח

עיתון אל-אח'באר הלבנוני דיווח כי במהלך ביקור מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בקהיר, אמר כי מבחינת ארה"ב המלחמה תסתיים עד סוף השנה הנוכחית.

לידיעה המלאה >> 

אנתוני בלינקן בקבינט המלחמה (צילום: שגרירות ארה''ב)
אנתוני בלינקן בקבינט המלחמה (צילום: שגרירות ארה''ב)

המשבר ההומניטארי בעזה: תיעוד מאות מכולות סיוע שלא הועברו לתושבים

ברקע הטענות כי ישראל לא מעבירה מספיק סיוע לרצועת עזה, מתאם פעולות הממשלה בשטחים פרסם תיעוד של מאות מכולות עמוסות בסיוע שהאו"ם ואונר"א לא מעבירים לתושבים.

לצפייה בתיעוד >>

תוספת תקציב לישראל ואונר"א נשארו בחוץ: אושרה הצעת התקציב בארה"ב

המחוקקים בסנאט האמריקאי סיכמו כי ישראל תקבל סיוע הצבאי "הרגיל״ של 3.8 מיליארד דולר. סוכנות הסעד של האו״ם לפליטים פלסטינים לא נכללת בחבילת התקציב החדשה.

לידיעה המלאה >> 

"13 פצצות עם מנוע סילון": המל"ט האירני החדש שמאיים על ישראל

טהרן חשפה לאחרונה את כלי הטיס הבלתי מאויש החדש שלה בשם "עזה" שלטענתה יכול להגיע למרחק למרחק של יותר מאלפי קילומטרים.

לידיעה המלאה >> 

חשד: שני חשודים שחצו מירדן עם נשק תכננו לבצע פיגוע גדול

רכז הביטחון ביישוב פצאל, יחד עם שני חברי כיתת כוננות, עצרו בבקעת הירדן שני חשודים שהיו חמושים בנשק מסוג קלצ'ניקוב בשטח היישוב. במערכת הביטחון טרם יודעים להצביע לאיזה ארגון טרור השתייכו, אולם על פי ההערכה סוכל פיגוע גדול.

לידיעה המלאה >> 

ארה"ב: "הזהרנו את רוסיה בנוגע לאירוע טרור בשטחה"

הניו יורק טיימס מדווח כי שגרירות ארצות הברית במוסקבה העבירה לידי הקרמלין בחודש האחרון דיווח על אינדיקציות מודיעיניות לכוונה לבצע פיגוע המוני במדינה. גורם בממשל האמריקאי לרויטרס: "הזהרנו את רוסיה בהתאם להערכות שלנו".

לידיעה המלאה >> 

בתוך שעות: בן 16 נורה למוות בטמרה; עו"ד חוסל בפיצוץ רכב בגליל

אמיר דואהדה בן ה-16 נורה הלילה למוות בטמרה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שעות לאחר מכן חוסל עו"ד ג'אמל ח'יר מאבו סנאן בפיצוץ מטען שהוצמד לרכבו. עו"ד ח'יר פונה באורח אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש אולם שם נקבע מותו. 

לידיעה המלאה >>